استاندار همدان:

نقشه‌های شوم دشمنان با تیزبینی رهبر انقلاب هرگز عملی نخواهند شد

همدان (پانا) - استاندار همدان در مراسم گلبانگ انقلاب اسلامی به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت نقشه‌های شوم دشمنان با تیزبینی رهبر انقلاب هرگز عملی نخواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۴۴۷۵۸
لینک کوتاه کپی شد
نقشه‌های شوم دشمنان با تیزبینی رهبر انقلاب هرگز عملی نخواهند شد

علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم، گفت: تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن که به وضوح در نمایشگاه دانش‌آموزان دیده می‌شود قابل تقدیر و ستایش است و وجود همین زمینه‌های بسیار برای تحصیل از برکات انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: در زمان رژیم سابق، ایران ۳۵ میلیون نفر جمعیت داشت و صادرات نفت ۶ میلیون بشکه بود که درآمد حاصل از آن صرف خرید اسلحه و تجهیزات نظامی می‌شد.

استاندار همدان افزود: اما با کوچک‌ترین نقد، همان تسلیحات برای سرکوب مردم معترض استفاده می‌شد.

وی ادامه داد: با وجود تسلیحات و تجهیزات فراوان، رژیم شاهنشاهی در برابر سیل خروشان مردم ناتوان بود و توان رویارویی با مردم را نداشت.

این مقام مسئول گفت: از فردای پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان این ملت و این مرز و بوم شروع به توطئه‌پراکنی علیه انقلاب اسلامی کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه این نقشه‌ها و توطئه‌ها به لطف خدا و با رهبری هوشمندانه امام خمینی (ره) و آگاهی مردم، نقش بر آب شد.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: دشمن همچنان با ایجاد جذابیت‌های دروغین سعی در خالی کردن کشور از جوانان توانا و مستعدی دارد که آینده ایران در دستان آن‌هاست.

استاندار همدان بیان کرد: البته که تمامی این نقشه‌ها با تیزبینی و حکمت رهبر انقلاب هیچ‌گاه عملی نخواهند شد و به ثمر نخواهند رسید.

وی گفت: دشمن تمام قدرت خود را برای کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات به کار گرفته است. اما مردم ایران با شرکت پررنگ در انتخابات بار دیگر قدرت خود را نشان می‌دهند و تنفر خود را از دشمنان بیان می‌کنند.

در ادامه‌ مراسم زنگ انقلاب اسلامی توسط علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان‌ نواخته شد و گروه سرود دبیرستان حضرت فاطمه(س) سرود دختران فاطمی را اجرا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار