امام جمعه گل‌تپه:

انقلاب اسلامی، حیات دوباره ملت ایران در تاریخ است

همدان (پانا) - امام جمعه گل‌تپه عنوان کرد انقلاب اسلامی، حیات دوباره ملت ایران در تاریخ است.

کد مطلب: ۱۴۴۵۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی، حیات دوباره ملت ایران در تاریخ است

در آستانه دهه فرخنده فجر و سالروز ورود امام راحل (ره) به کشور، مراسم زنگ انقلاب در دبیرستان شبانه‌روزی بنت الهدی صدر همدان به صدا درآمد.

این آئین فرهنگی، با حضور سلیمان حسنی، مدیر آموزش و پرورش گل‌تپه، جمعی از کارکنان اداره آموزش و پرورش، مسئولین مدرسه و دانش‌آموزان برگزار شد.

زنگ گرامی‌داشت انقلاب اسلامی با اجرای دکلمه توسط دانش‌آموزان، سخنرانی عبدالحسین راثی، امام جمعه گل‌تپه، تجلیل از دانش‌آموزان برتر مسابقات سیزده آبان و تقدیر از دبیران فعال حوزه فرهنگی و تربیتی این مرکز آموزشی، همراه بود.

راثی گفت: عزت، سربلندی و پیشرفت، نعمت بزرگ انقلاب برای این سرزمین است.

وی با تبریک و تهنیت ایام مقدس پیروزی انقلاب، این رویداد را ماندگارترین رویداد تاریخی در عصر معاصر عنوان کرد.

راثی اظهار کرد: روز ۱۲ بهمن سال ۵۷ عید بزرگ ملی است. این تاریخ به عنوان مبدا و شروع حیات و تحول این ملت و کشور، به حساب می آید.

امام جمعه گل‌تپه با بیان این که دهه انقلاب، دهه مجد، بیداری، شکوه و اقتدار، است افزود: در بهمن ماه ۵۷ با اتکا به باور خدایی، رهبری روشنگرانه امام خمینی (ره)، اراده و خواست ملت و شجاعت دلاورانه مردان و زنان این آب و خاک، انقلاب به پیروزی رسید.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در پرتو هدایت و رهبری مقام معظم انقلاب، شور ایستادگی مردم و توانایی علمی نسل جوان و نوپای کشور، به قله‌های تعالی رسیده است.

راثی تصریح کرد: انتخابات جلوه‌ای از تجلی وحدت، وفاداری، آگاهی و هم‌بستگی ایرانیان است.

وی افزود: انتخابات پیش روی (۱۳ اسفند ماه)، صحنه نمایش و اثبات صلابت، دلدادگی و اتحاد ملت به انقلاب است.

امام جمعه گل‌تپه گفت: مردم ایران یک بار دیگر با مشارکت بسیار گسترده، در برهه آزمون ملی و انقلابی، برای صیانت و ابراز مهر و دوستی به آرمان و ارزش‌های انقلابی، پای به میدان خواهند گذاشت و شور و شعور خواهند آفرید.

دانش‌آموز خبرنگار: مائده عبدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار