منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت:

آیت الله رئیسی فردا به هرمزگان می‌رود

تهران (پانا) - معاون اجرایی رئیس جمهوری گفت که آیت الله رئیسی فردا به هرمزگان سفر می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۴۴۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آیت الله رئیسی فردا به هرمزگان می‌رود

محسن منصوری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان هرمزگان حضور پیدا خواهند کرد، اظهار کرد: در این ایام پروژه های خیلی خوبی آماده افتتاح و بهره برداری شده است. مجموعا ۱۰۵ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در این سفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: استان هرمزگان از نظر شاخص رشد جزو استان های ممتاز کشور است. بعد از سفر اول رئیس جمهور به هرمزگان نزدیک به ۲۶ هزار میلیارد تومان منابع وارد استان شده است که ۱۵ هزارمیلیارد تومان از آن تسهیلات بوده است و ۱۰۰ درصد تعهدات تسهیلاتی و اقتصادی از مصوبات سفر اول اجرایی و عملیاتی شده است و ۱۱ هزار میلیارد تومان هم اعتبار عمرانی تقدیم استان شده است.

منصوری همچنین گفت: برخی از این پروژه های مسکن، صنعتی و عمرانی توسط رییس‌جمهور افتتاح خواهد شد. سه بندر در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد. ۱۰۰۰ مدرسه در کل کشور افتتاح می شود که ۲۰۰ مدرسه مربوط به استان هرمزگان است و رئیس جمهور با حضور در بشاگرد، این مدارس را افتتاح می کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور در پایان با اشاره به پروژه ریلی رشت - کاسپین، گفت: برای این پروژه در طول سال‌های گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد تومان هزینه شده است که قیمت روز آن بیش از ۴ هزار میلبارد تومان است که ان شاءالله در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار