مهاجم تیم فوتبال ساحلی اسپانیا:

ایران از بهترین‌های فوتبال ساحلی دنیاست

تهران (پانا) - مهاجم تیم ملی اسپانیا در پاسخ به فیفا، گفت ایرانی‌ها، سیستمی دارند که بسیار پیشرفته‌تر از هر تیم دیگری است.

کد مطلب: ۱۴۴۳۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران از بهترین‌های فوتبال ساحلی دنیاست

چیکی اردیل در خصوص گروه B رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی به سایت فیفا، اظهار کرد: ما بازی مقابل ایران را در اولویت اول گذاشتیم و من صادقانه معتقدم که آنها، محبوبیت زیادی این جام جهانی دارند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا افزود: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در چند سال گذشته یک تیم بسیار تاکتیکی و فیزیکی بوده است. من فکر می‌کنم که آن‌ها جزو بهترین‌های جهان هستند، با ترکیب داخل و خارج زمین و انجام تعویض‌های زیاد، تیم واقعاً سختی هستند، اما آنها قابل شکست هستند و من مطمئن هستم که بازی بسیار نزدیکی خواهد بود.

اردیل افزود: تنها معیاری که برای تاهیتی داریم آخرین جام جهانی است، زیرا آن‌‌ها در حال حاضر مسابقه نمی‌دهند و نمی‌دانیم که چقدر خوب خواهند بود. ما می‌دانیم که تاهیتی تیم فوق العاده‌ای است، اما اطلاعی از ترکیب این تیم در دسترس نیست. کار سختی خواهد بود و ما باید مراقب آن‌ها باشیم، چرا که آنها دو بار نایب قهرمان دنیا شدند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: تاهیتی و ایران شبیه‌ترین تیم‌ها هستند، اما ایرانی‌ها سیستمی دارند که بسیار پیشرفته‌تر از هر تیم دیگری است. یک و دو آن‌ها دارای تنوع بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها در جهان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار