روایت ارادت شهید آتش‌نشان اراکی به امام رضا(ع)

اراک (پانا) - شهید رضا نظری یکی از شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو بود که ارادت ویژه‌ای به امام رضا(ع) داشت.

کد مطلب: ۱۴۴۱۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
روایت ارادت شهید آتش‌نشان اراکی به امام رضا(ع)

رویا شاهوار، مادر شهید آتش‌نشان رضا نظری در گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت وی در حادثه پلاسکو در حسینیه امام رضا علیه السلام اظهار کرد: پسرم در روز میلاد آقا امام رضا علیه السلام به دنیا آمد و او را نذر امام رضا کردیم و نامش را رضا گذاشتیم.

وی افزود: از ابتدا عاشق اهل بیت علیهم السلام بود و به لطف خدا به زیارت همه ائمه در عمرش مشرف شد اما ارادت قلبی ویژه‌ای نسبت به امام رضا علیه السلام داشت و همیشه به او می‌گفتم در کارهایت به امام رضا توکل کن.

مادر شهید نظری خاطرنشان کرد: برای قبولی در آزمون آتش‌نشانی هم به امام رضا (ع) توسل کرد و حاجت گرفت و قبل از حضور در محل کارش هم در فرصت ۲۴ ساعته‌ای که داشت از تهران به مشهد رفت و نذرش را ادا کرد.

وی ادامه داد: رضا همیشه می‌گفت به خاطر امام مهربانی‌ها عدد ۸ برایم خوش یمن است و از قضا هشتمین شهیدی بود که در روزهشتم حادثه پیکرش از زیر آوار پلاسکو خارج شد.

هفتمین سالگرد شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به همت کانون ایثار و شهادت و هیئت خدام الرضا (ع) در آستانه سالروز حادثه پلاسکو به میزبانی خانواده معظم شهید والامقام رضا نظری و با حضور پرشور خادمیاران و یاواران رضوی و جمعی از آتش نشانان غیور شهرستان اراک در حسینیه امام رضا علیه السلام واقع در دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان مرکزی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار