وزیر نیرو دو حکم جدید صادر کرد

تهران (پانا) - طی احکام جداگانه‌ای از سوی وزیر نیرو مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توانیر و مشاور وزیر نیرو در امور برق و انرژی منصوب شدند.

کد مطلب: ۱۴۴۰۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر نیرو دو حکم جدید صادر کرد

‌به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی‌ وزارت نیرو (پاون)، ‌علی‌اکبر محرابیان‌ طی حکمی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های "آرش کردی" در زمان تصدی مدیر عاملی شرکت توانیر، "مصطفی رجبی مشهدی" را به عنوان «مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران»، عضو اصلی و رئیس هیئت مدیره این شرکت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی و با استناد به مفاد مواد (۱۴) و (۲۳) اساسنامه شرکت مادرتخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران و صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۱۷ آن شرکت و تصمیم جلسه مورخ ۱۴۰۲.۱۰.۱۸ هیئت مدیره، به موجب این حکم برای مدت دو سال به عنوان عضو اصلی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود با همکاری هیئت مدیره شرکت و با هماهنگی معاونین و مدیران حوزه ستادی و همچنین مدیران ذیربط در استان‌ها در چارچوب وظایف مقرر در اساسنامه شرکت، با رعایت اصول ««عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردم داری» و «فساد ستیزی» در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.
امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر(عج) و سرلوحه قراردادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در امر خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.»

‌مشاور وزیر در امور برق و انرژی منصوب شد‌

‌علی‌اکبر محرابیان همچنین طی حکمی ‌آرش کردی‌ را به عنوان مشاور وزیر نیرو در امور برق و انرژی منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر در امور برق و انرژی منصوب می‌شوید.
انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری با وزارتخانه‌ها، نهادها، سازمان‌ها و کلیه واحدها و شرکت‌های تابعه و وابسته وزارت نیرو با رعایت اصول «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی و جهادی»، «مردمداری» و «فساد ستیزی»، در انجام وظایف محوله در راستای تحقق شعار «دولت مردمی و ایران قوی» اهتمام ویژه به عمل آورید.
امید است با اتکال به خداوند منان و با استعانت از حضرت ولی عصر (عج) و سرلوحه قرار دادن فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر خدمت‎رسانی به مردم شریف ایران، قرین توفیق حضرت حق تعالی گردید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار