آغاز فعالیت مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و ستاد کل نیروهای مسلح

تهران (پانا) - در دیدار معاونان انجمن سینمای جوانان ایران و رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه‌ریزی اولیه برای انعقاد تفاهم‌نامه پیرامون خدمات متقابل این اداره و انجمن سینمای جوانان ایران، انجام شد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فعالیت مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و ستاد کل نیروهای مسلح

به‌گزارش روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، معاونان انجمن سینمای جوانان ایران در جلسه‌ای با امیر دریادار غلامرضا رحیمی‌پور؛ رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح، و با حضور ناخدا یکم نوروزی مسؤول برنامه‌ریزی و هماهنگی این ستاد، به تشریح فعالیت‌ها و وظایف انجمن سینمای جوانان ایران پرداختند. ارائه خدمات آموزشی؛ توانمندسازی؛ کشف استعدادهای سینمایی و تولید آثار نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای و همچنین آموزش مشاغل سینمایی و ایجاد بسترهای گسترده برای عرضه فیلم کوتاه در کشور بخش‌هایی از ارائه معاونین انجمن سینمای جوانان ایران بود.

امیر رحیم‌پور در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برقراری این جلسه به نیاز کشور برای مهارت‌افزایی در حوزه‌های تخصصی از جمله فیلم‌سازی و مشاغل سینمایی اشاره کرد و شروع همکاری بین ستاد کل نیروهای مسلح و انجمن سینمای جوانان در حوزه آموزش و توانمند‌سازی سربازان و کادر نظامی کشور در حوزه سینما و همچنین تولید آثار کوتاه با کیفیت در حوزه خدمت مقدس سربازی را قدمی بزرگ برای این مهم دانست.

در این جلسه که مرتضی کریمی، معاون مالی و اداری؛ سیدمحمدهادی آقاجانی، معاون تولید؛ میکائیل دیانی، معاون ارتباطات و بازرگانی و سمانه کافتری، مشاور حقوقی با دریادار غلامرضا رحیمی‌پور، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح و ناخدا یکم نوروزی مسؤول برنامه‌ریزی و هماهنگی اداره سرباز حضور داشتند؛ برنامه‌ریزی اولیه برای انعقاد تفاهم‌نامه پیرامون خدمات متقابل اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح و انجمن سینمای جوانان ایران انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار