معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد:

۲ هزار دانش‌آموز نومکلف، بهار بندگی خود را در مسجد خاتم‌الانبیا شهرستان ملارد آغاز کردند/فیلم

ملارد (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان ملارد، از آغاز بهار بندگی برای ۲۰۰۰ دانش‌آموز نومکلف دختر در مسجد خاتم‌الانبیا شهرستان ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۴۰۴۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۲ هزار دانش‌آموز نومکلف، بهار بندگی خود را در مسجد خاتم‌الانبیا شهرستان ملارد آغاز کردند/فیلم

رقیه عبدالمالکی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد بیان کرد: مراسم جشن تکلیف و آغاز بهار بندگی برای ۲۰۰۰ دانش‌آموزی ملاردی برگزار شد. در این مراسم بزرگ و با‌شکوه تلاش کردیم، دانش‌آموزان نومکلف دختر را با مسائل دینی و الهی آشنا کنیم و به آن‌ها بیاموزیم که راه رسیدن به سعادت و موفقیت، قرار گرفتن در مسیر الهی و معنویت است.

عبدالمالکی افزود: مراسم‌های پرورشی مانند طرح نور چشم، جشن تکلیف و جشن قرآن که در مدارس مختلف در راستای تربیت دانش‌آموزان انجام می‌شود، بسیار به رشد و پیشرفت علمی آن‌ها نیز کمک می‌کند و آن‌ها می‌توانند با انجام دادن کار معنوی به آرامش روحی دست یابند و این آرامش بزرگ، سبب موفقیت و پیشرفت علمی دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزان پایه‌های ابتدایی می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان ملارد عنوان کرد: دانش‌آموزان نومکلف باید به حال خود رها نشوند خانواده‌ها و مدارس باید در راستای تربیت و رشد معنوی آن‌ها گام بردارند و در کنار آموزش، به پرورش آنان نیز توجه گردد. امیدواریم دانش‌آموزان با انجام تکالیف دینی خود، در مسیر ارتقاء سطح علمی و فرهنگی، گامی مؤثر بردارند و با امید به آینده‌ای روشن، برای رشد خود و پیشرفت جامعه تلاش کنند.

دانش‌آموزان خبرنگار: فاطمه نعمتی، زینب انصاری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار