مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست تعاملی مدیران مدارس شهرستان ملارد:

تحقق اهداف آموزش و پرورش در گرو فعالیت‌های اثربخش مدیران است

ملارد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در نشست تعاملی مدیران مدارس شهرستان ملارد، تحقق اهداف آموزش و پرورش را در گرو فعالیت‌های مدیران اثربخش و کارآمد دانست.

کد مطلب: ۱۴۳۸۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تحقق اهداف آموزش و پرورش در گرو  فعالیت‌های اثربخش مدیران است

مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، در نشست تعاملی مدیران مدارس شهرستان ملارد که در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد، ضمن عرض تسلیت درگذشت شهدای حادثه کرمان، خصوصا دانش‌آموزان شهید، گفت: شهدای دانش‌آموز حادثه کرمان، در راه اسلام و در راه مقاومت و در مکتب حاج قاسم شهید شدند، امروز وظیفه ذاتی ما نگه داشتن یاد و خاطره این شهدا است.

وی در ادامه افزود: دشمن ناجوانمردانه مردم ما و دانش‌آموزان بی‌گناه و مظلوم را به شهادت رساند، ولی جنایتکاران بدانند که این راه ادامه دارد. دانش‌آموزان ما قوی‌تر و محکم‌تر راه شهدای دانش‌آموز خود را ادامه می‌دهند، و مصمم‌تر در مسیر و مکتب حاج قاسم گام بر می‌دارند.

مسعود بهرامی، در راستای کیفیت‌بخشی مدیران مدارس خاطر نشان کرد: جلسات متعددی با موضوع کیفیت بخشی به مدیریت مراکز آموزشی، در شهرستان‌های استان تهران در حال برگزاری است. رسیدگی به وضعیت مراکز آموزشی مدارس، در تمام شهرستانهای استان تهران در حال اجرا است. تحقق اهداف آموزش و پرورش، در گرو مدیریت اثر بخش است و در صورت قرار گرفتن مدیران با انگیزش بالا و کار آمد این سیستم می‌تواند با کیفیت بالاتری به اهداف خود برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن قدردانی از زحمات همکاران این شهرستان در همه حوزه‌های آموزشی، پرورشی تصریح کرد: مدیران مدارس، باید ویژگی‌هایی داشته باشند که منجر به کیفیت‌بخشی در فعالیت آموزشی، پرورشی شود و این ویژگی‌ها باید مطابق با برنامه‌های اجرایی سند تحول بنیادین بوده و یک مدیر باید به تعهدات خود پایبند باشد تا وفاداری و احترام کارکنان را جلب نماید. امیدواریم با برگزاری این‌گونه جلسات بتوانیم عملکرد خوبی را در مدیریت مراکز آموزشی در آموزش و پرورش داشته باشیم.

در پایان جلسه پرسش و پاسخ انجام شد و مدیران سؤالات خود را مطرح کردند.

خبرنگار: محمدرضا موسی‌پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار