دانش آموزان دبیرستان صدوقی ناحیه دو کرج در گفت و گو با پانا عنوان کردند :

شهادت بالاترین درجه الهی است که نصیب هر فردی نمی شود

کرج (پانا)- تعدادی از دانش آموزان دبیرستان شهید صدوقی ناحیه دو کرج در خصوص فرا رسیدن شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ضمن تسلیت این روزعنوان کردند شهادت بالاترین درجه الهی است که نصیب هر فردی نمی شود.

کد مطلب: ۱۴۳۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
شهادت بالاترین درجه الهی است که نصیب هر فردی نمی شود

زهرا علی حسینی یکی از دانش آموزان دبیرستان شهید صدوقی ناحیه دو کرج در گفت و گو با پانا عنوان کرد:« حاج قاسم نماد مقاومت ، شجاعت و فداکاری بود او با از خود گذشتگی برای پایداری اسلام تلاش و ایستادگی کرد. برای حاج قاسم سوریه ای یا ایرانی فرقی نداشت زمانی که پای اسلام در میان بود از جان خود می گذشت و به کمک مردم می شتافت . او از اول رویای شهادت را داشت که درآخر به این رویای بزرگ دست یافت . حاج قاسم برای میدان جنگ و نبرد ساخته شده بود.»

دانش آموز دیگر این مدرسه گفت: «حاج قاسم فرزندان زیادی داشت فرزندانی که با شهادتش یتیم شدند.فرزندان حاج قاسم نه تنها ایرانی بلکه لبنانی، عراقی ، فلسطینی نیز بودند . آمریکایی ها از قاسم سلیمانی خوف داشتند و فکر می کردند با به شهادت رساندن او نسل قاسم سلیمانی ها ریشه کن خواهد شد ولی سخت دراشتباه بودند با شهادت حاج قاسم هزاران قاسم دیگرمتولد شد. که صد ها برابر سرسخت تر از او هستند.»

رقیه شهریور دانش اموز دیگر این دبیرستان در پایان بیان کرد : «حضور پر‌شکوه مردم در مراسم تشییع این شهید‌ والا مقام نشان دهنده تایید مردم مسلمان بردرستی مکتب حاج قاسم است. بدون شک یاد و خاطر حاج قاسم هیچ وقت از یاد مردم نخواهد رفت و تا ابد در دل و جان ملت ایران و دوستداران آزادی مستدام خواهد شد .حاج قاسم به ما یاد داد که نباید در برابر ظلم سکوت کرد و باید به هم نوع خود که مورد ستم ظالم قرار گرفته است کمک کنیم.»

دانش آموزخبرنگار: پانیذ مرتضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار