اجرای ویژه برنامه های‌ شهادت شهید سلیمانی در مراکز کانون کرج

کرج (پانا) - مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان البرز به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی ، برنامه‌های ویژه‌ای را تحت عنوان «سردار دل‌ها» اجرا کردند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اجرای ویژه برنامه های‌ شهادت شهید سلیمانی در مراکز کانون کرج

این ویژه برنامه‌ها به دو صورت حضوری و مجازی و در قالب‌های مختلف و متنوع مانند تولید نماهنگ، ویدیوی کوتاه، نقاشی، شعرخوانی و دلنوشته اجرا شد.

مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز روز دوشنبه ۱۳ دی ماه ۱۴۰۰ همزمان با سالروز شهادت قهرمان مردمی شهید سلیمانی، با مراجعه به روستاهای «اغلان تپه» و «زکی آباد» شخصیت این فرمانده‌ی شهید را به نوجوانان مدارس شهید فلاح نژاد آغلان تپه و شهید خیری زکی آباد معرفی کردند.

در ابتدای این ویژه برنامه همکاران کانون با تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضورت زهرا (س) و شهادت شهید سلیمانی، یاد و خاطره‌ی این بزرگ مرد قهرمان را گرامی داشته و شخصیت این شهید والا مقام را با اشاره به صفات بارز وی از جمله افتادگی و تواضع، توجه ویژه به ارزش‌های اخلاقی، فداکاری و شجاعت و دیگر ویژگی‌های ارزنده او به نوجوانان اعلام کردند.

بحث آزاد با موضوع قهرمانان ملی و معرفی قهرمانانی مانند ریزعلی خواجوی (دهقان فداکار)، شهید فهمیده، شهید لندی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ویژه برنامه است.

پخش نماهنگ فرازهایی از وصیت نامه شهید سلیمانی، قصه‌گویی قصه‌ «افسانه گل‌های آبی»و بحث در مورد مفهوم ایثار و از خودگذشتی در این قصه، دلنوشته‌ای به شهید سلیمانی با عنوان «نامه‌ای به پدرم» از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این مناطق است.

مسوول انجمن ادبی کانون البرز هم با حضور در این برنامه‌ها در خصوص نوشتن خلاق و رابطه قصه و قصه‌گویی با نوشتن خلاق با دانش آموزان صحبت کرده و کتاب «طرح‌های ادبی» را به این نوجوانان معرفی کرد، قصه‌گویی قصه‌ی «یخی که عاشق خورشید شد» و بحث و گفت و گو در رابطه با مفهوم گذشت و فداکاری، از برنامه‌های اجرا شده توسط این مربی برای دانش آموزان بود.

مربیان مرکز شماره ۴ کانون کرج ویژه برنامه «سردار دل‌ها» به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی را به دو صورت مجازی و حضوری اجرا کردند، در بخش حضوری اعضا ضمن شعرخوانی شعر «کشور عشق»در یک کارگاه نقاشی با موضوع این شهید گرانقدر تصاویر زیبایی را خلق کردند و در بخش مجازی نیز مربیان در فضای پیام رسان «شاد» مدرسه شهید افضلی شهید سلیمانی و رشادت‌های ایشان را در قالب شعرخوانی، قصه‌گویی و ... به دانش آموزان معرفی کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار