‌رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

‌حضور ‌حداکثری مردم ‌در انتخابات‌، ‌تمام اهداف دشمنان ‌را خنثی ‌می‌کند

بوشهر (پانا) - رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت حضور با‌شکوه و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تمام اهداف دشمنان و فتنه‌گران را خنثی و اهداف آنان را ناکام می‌کند و اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت برای حضور در انتخابات یک تکلیف همگانی است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
‌حضور ‌حداکثری مردم ‌در انتخابات‌، ‌تمام اهداف دشمنان ‌را خنثی ‌می‌کند

حجت‌الاسلام علی سعیدی در آئین مراسم ۹ دی در بوشهر با اشاره به به انتخابات ۱۱ اسفند در سال جاری اظهار کرد: حضور با‌شکوه و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تمام اهداف دشمنان و فتنه‌گران را خنثی و آنان را ناکام می‌کند.

سعیدی گفت‌: حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است و اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایت برای حضور در انتخابات یک تکلیف همگانی است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا حضور حداکثری در انتخابات را پاسداری از انقلاب دانست و تصریح کرد: باید با هدفمند رأی دادن دشمن را مأیوس کنیم.

سعیدی با اشاره به بروز فتنه و عبرت‌های تاریخی اظهار کرد: در طول تاریخ با فتنه‌های مختلفی مواجه بوده‌ایم، این فتنه‌ها نقاط مشترکی با همدیگر دارند.

او گفت‌: در جنگ سخت، تهاجم با انگیزه براندازی با امکانات و تجهیزات نظامی انجام می‌شود که نمونه آن در ویتنام، کره، عراق و افغانستان مشاهده می‌شود. در جنگ نرم با شیوه‌های فرهنگی برای براندازی اقدام می‌شود که نمونه آن در اتحاد جماهیر شوروی مشاهده شد که اصلاً از سلاح نظامی استفاده نشد بلکه با شیوه‌های فرهنگی، نفوذ در فکر و اندیشه‌های مدیران عالی آن زمان و مردم اجرا شد.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: فتنه را هم می‌توان به نرم و سخت تقسیم کرد فتنه سخت همراه با اردوکشی، درگیری، اغتشاش، حمله به مراکز امنیتی، اقتصادی است اما فتنه نرم دنبال تغییر در اندیشه‌ها و نگرش‌های مردم جامعه است‌.

سعیدی با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی که این انقلاب تنها انقلابی پرشکوه که بدون کوچک‌ترین لطمه به آرمان‌ها پشت سر گذاشته است گفت: در ۴۵ سال گذشته آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌صورت کامل محفوظ مانده و لطمه‌ای ندیده است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به عبرت‌های تاریخی در زمینه فتنه‌ها تصریح کرد: نخستین عبرت که برای ما بسیار مهم است، جایگاه خواص در فتنه‌ها است.

سعیدی با بیان اینکه خواص در فتنه‌ها نقش دارند ادامه داد: خواص در ابعاد منفی و مثبت فتنه‌ها نقش دارند و مردم باید به این دو نقش توجه کنند.

سعیدی تاکید کرد‌: مردم باید مواظب باشند در دام خواص منحرف و بی‌بصیرت قرار نگیرند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا دسته دیگر در خواص را مجاهدان در مقابله با فتنه‌گران با پیروی از محور حق و رهبری دانست و گفت: بسیاری از ائمه جمعه، منبری‌ها و سخنرانان این نقش را به‌خوبی ایفا کردند.

سعیدی، با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله مصباح خط مقدم مبارزه با فتنه‌گران ۸۸ بود گفت: بسیاری از استادان حوزه علمیه نقش مهمی در این مبارزه سخت ایفا کردند.

سعیدی تصریح کرد: یکی از امتیازات انقلاب اسلامی حضور زنان پای انقلاب و ارزش‌های آن است و در فتنه ۸۸ شیر‌زنان در دفاع از رهبری و ولایت پای انقلاب ایستادند و حماسه آفریدند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا نخستین عبرت را بررسی عملکرد خواص در فتنه‌ها دانست و افزود: در هر زمانی ممکن است خواص دچار خطا شوند باید عملکرد خواص مورد بررسی قرار گرفته شود.

سعیدی عبرت دوم را ویژگی‌های فتنه دانست و ادامه داد: فتنه چند لایه پنهان، نیمه پنهان، روی صحنه، کف خیابان است و باید طراحان فتنه مشخص شوند چون فتنه‌گران از خودشان سند باقی نمی‌گذارند و برای خودشان حریم ایجاد می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ دارای چند لایه و پیچیدگی خاصی بود افزود: در فتنه‌ها حق و باطل قاطی می‌شود و هنر مردان و زنان خدا و انقلابی با شناخت زمان این است که وقتی غبارآلود است حق و باطل را شناسایی کند.

سعیدی گفت‌: فتنه‌ها قابل تکرار است و در ۴۵ سال گذشته مردم با ایستادگی در برابر فتنه‌ها سربلند بیرون آمدند و ان‌شالله این مسیر را ادامه می‌دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار