پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز نهم دی

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت فرارسیدن سالروز نهم دی و دهه بصیرت پیامی را صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت سالروز نهم دی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، متن پیام علی موحدی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که با هدایت‌های پیر روشن ضمیر و عالم فرزانه و با مشی استکبارستیزی و دفاع از کرامت انسانی شکل گرفت، در طول بیش از 4 دهه از عمر با برکت خود همواره شاهد دسایس و پلیدی‌های دشمنانی بوده که به خیال و وهم باطل خود کوشیده‌اند از شعاع و دامنه فروزندگی این خورشید تابان بکاهند.

فتنه نظامی در جنگ تحمیلی هشت ساله، فتنه فرهنگی با شبیخون و ناتوی فرهنگی، فتنه اقتصادی با تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی و فتنه رسانه‌ای از طریق ایجاد شبکه های تلویزیونی، رادیویی و مجازی نمونه‌های فراوانی از این سیاهی و ددمنشی است که حضور و مشارکت مردم، مهر باطلی بر همه این بحران‌ها بوده است.

راهپیمایی مردم در نهم دی، در پاسخ به هتک حرمت به عاشورای حسینی که نماد عزت طلبی و ذلت گریزی است، گواه صادق و شاهد مانایی بر استمرار حرکت عظیم امت اسلامی در دفاع از انقلاب و ولایت در گذرگاه‌های سیاسی است که در دفتر تاریخ این مرز و بوم به عنوان بیعت مجدد امت و امام تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند.

گر چه ترور ناجوانمردانه سردار مقاومت و ایستادگی، بسیجی عارف و سالک الی الله، فرمانده بی باک جبهه کفرستیزی، تئوریسین نظامی، شهید سلیمانی و یار باوفایش شهید ابومهدی مهندس در سحرگاه 13 دی ماه 98، کام همه دوستداران حق و حق طلبی را تلخ کرد. اما مشایعت تاریخی مردم با سردار دلها در شهرهای مختلف سبب شد تا شهادت وی محور وحدت و یکدلی، حبل متین و طریق استوار همه مجاهدان دفاع از ارزش‌های الهی-انسانی شود. بی گمان امروز مکتب سلیمانی، چشمه جوینده و زاینده‌‌ای است که بر پای درخت تنومند انقلاب جاری شده است تا سایه و برکات این پدیده مبارک بر جهان مظلومان و مظلومان جهان گسترده‌تر شود.

بصیرت جویی، حق طلبی، ولایت‌مداری و استقامت" مردم، رمز واژه‌هایی هستند که سبب شده جمهوری اسلامی از همه پیچ‌های تاریخی به سلامت و عزت عبور کرده و بر قله‌های افتخار و سربلندی قرار گیرد که این مهم تحت لوا و زعامت ناخدای کشتی انقلاب، مقام معظم رهبری به ثمر رسیده است.

آموزش و پرورش استان بوشهر که با تقدیم 111 شهید فرهنگی و 471 شهید دانش‌آموز، نقش پررنگی در حراست و حفاظت از آرمان‌های جبهه انقلاب داشته، مفتخر است تا در دهه بصیرت و مقاومت با برگزاری یادواره دو شهید خوش نام و والامقام حوزه تربیت بدنی و سلامت شهید احمد جلالی ری‌شهری و شهید عبدالرسول قادریان، بار دیگر وفاداری خود را به اهداف متعالی نظام ثابت کند.

اینجنب ضمن تسلیت ایام عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اول بانوی مدافع حریم ولایت، فرا رسیدن نهم دی و دهه بصیرت و مقاومت را گرامی داشته و به نمایندگی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استمرار بیعت خود را با مقام عظمای ولایت اعلام می‌دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار