رسیدن به یک هدف تربیتی خوب در گرو توجه به سلیقه و نیاز دانش‌آموز است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی در کارگاه آموزشی مربیان تشکیلات پیشتازان ناحیه 6 مشهد گفت برای رسیدن به یک هدف تربیتی خوب، در نظر گرفتن سلیقه و نیاز دانش‌آموز بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۴۳۶۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
رسیدن به یک هدف تربیتی خوب در گرو توجه به سلیقه و نیاز دانش‌آموز است

سلمان حصاری گفت: دانش آموزان در هر مقطع تحصیلی و با توجه به جنسیت خود نیازهای ویژه‌ای دارند که باید حتما آن را مدنظر قرار داد تا بتوانیم آموزش‌های لازم‌ را برای او بکار ببریم.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا جایگاه واقعی یک دانش آموز را در نظر بگیریم و اگر نگاهی به آیین نامه اجرایی مدارس بیندازیم می‌بینیم در آن قید شده که شورای دانش‌آموزی باید نماینده دانش آموز داشته باشد و این نکته بسیار مهمی است.

وی تصریح کرد: ما در تشویق‌هایمان معمولا دانش آموزان نخبه و کسانی که در مسابقات و جشنواره‌ها رتبه کسب می‌کنند در همایشی دور هم جمع کرده و از آنها با لوح و هدیه تقدیر می‌کنیم ولی‌ نظرخواهی از آنان در مورد این قضیه گویای این واقعیت بود که دوست داشتند در محیط مدرسه و در صف صبحگاه در برابر دانش‌آموزان و کادر آموزشی مدرسه دیده شوند و از آنان تقدیر شود نه در همایشی بزرگ که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد.

وی تاکید کرد: این اظهارنظر نشان دهنده این است که ما باید قبل از هر چیز سلیقه دانش‌آموزان را در نظر بگیریم‌ نه سلایق خودمان را و این رمز موفقیت است و محتوایی که در ساختار تشکیلات پیشتازان جهادی در سازمان دانش آموزی است متناسب با نیاز و سلیقه دانش آموزان طراحی شده است.

دانش آموز خبرنگار: سنا مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار