دارنده مقام اول معرفی مفاخر خلیل آباد در گفت‌وگو با پانا گفت:

باید با شناخت و الگو پذیری از دانشمندان ایران اسلامی  آینده ای قوی بسازیم

خلیل آباد (پانا) - دارنده  مقام برتر طرح ملی مفاخر گفت از مهم‌ترین ویژگی و آموزه‌های طرح آشنایی با مفاخر این است که با شناخت و الگوپذیری از شخصیت‌های علمی، تاریخی، فرهنگی، هنری، اسلامی و ایرانی، ایران را آباد کرد.

کد مطلب: ۱۴۳۳۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد
باید با شناخت و الگو پذیری از دانشمندان ایران اسلامی  آینده ای قوی بسازیم

دانش آموز پیشتاز امین هژبری کندری اظهار کرد: از مهمترین ویژگی و آموزه ها این است که بکوشیم با بهره گیری و الگوپذیری از شخصیت های تاریخی، فرهنگی، هنری، اسلامی وایرانی، ایران قوی بسازیم بخصوص افرادی که در مناطق کم برخوردار زندگی می‌کنند. با همت و تلاش و توکل به خدا می توانیم به مدارج مقامات بالاتر برسیم و ایرانی قوی بسازیم.

وی بیان کرد: طی چند سال تحصیلی فعالیت های متعددی در زمینه سازمان دانش آموزی پیشتازان انجام داده بودم و از سازمان متشکرم که این فرصت خوب را به من داد تا پروژه ملی و بزرگی را به عمل آورم. از خانواده ام که همیشه همراهم بودند و همچنین مسئولین آموزشگاه شهید شادکام شهر کندر، بخصوص معاون پرورشی آقای مهدی زاده که من را حمایت کردند تشکر می کنم.

گفتنی است این دانش آموز پیشتاز در قالب کلیپ، پوستر و فعالیت های چشمگیر و گسترده داشته و در طرح ملی مفاخر از سازمان دانش آموزی به معرفی عمیدالملک کندری پرداخت و موفق شد نظر هیات داوران سازمان دانش آموزی خلیل آباد را جلب کند و به مرحله داوری استانی سازمان خراسان رضوی راه یابد. ضمنا امین هژبری مقام اول کشوری در رشته درس‌هایی از قرآن را در سال‌های 1401 و 1402 بدست آورده است.

دانش آموز خبرنگار: یونس رمضانیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار