بهترین الگو برای دختران عفت فاطمی است

تیکمه داش(پانا)- مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستان آباد گفت حجاب و عفاف به سبب حفظ شأن و منزلت زن توصیه شده است و چادر جادُرّی برای دختران عفیف است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
بهترین الگو برای دختران عفت فاطمی است

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا نیک فر ، در مراسمی به مناسبت هفته بسیج در تیکمه داش با حضور دانش آموزان در مورد ارزش چادر و دختران سخن گفت که چادر را به جا و دختران را به درّ تشبیه کرد که چادر از آنها مانند درّ محافظت می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بستان آباد افزود: پیامبر گرامی اسلام وقتی حضرت فاطمه زهرا (س) را می دید به احترام او بلند می شد، نزد او می رفت و سپس با او احوال پرسی می کرد، دست اورا می بوسید و او را در کنار خویش می نشاند آن هم در زمانی که هیچ کس به دختران اهمیتی نمی داد.

وی در ادامه گفت: خوشا به حال دختران ما که دینی دارند که برای آنها ارزش بسیاری قائل است، پس دختران باید راه حضرت فاطمه زهرا را بروند و اولین قدم در این راه، چادر است.

نیکفر به یک موضوع دیگری در مورد چادر اشاره کرد و افزود: هرکس که آن گرمای زیر چادر را تحمل کند هر کدام از آن عرق ها به نور تبدیل می شود و سه جا برای او نور می دهد «عالم درون قبر»، «عالم برزخ» و«قیامت».

وی در آخر به حدیثی از امام زمان در مورد حضرت فاطمه زهرا اشاره کرد و گفت: حضرت فرمودند: «برای من بهترین الگو دختر رسول خداست.»

دانش آموز خبرنگار: آیناز مسعودی نسب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار