نوری در گفت‌وگو با پانا:

VAR اگر نبود سر استقلال در دربی بریده شده بود

اگر از شروع رقابت‌های لیگ برتر از VAR استفاده می‌شد، پرسپولیس الان در رده هشتم بود

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال گفت دیروز از بیرون و داخل از داور می‌خواستند سر استقلال را ببرد. VAR اگر نبود سر استقلال در دربی ۱۰۲ بریده شده بود. اگر از اول شروع رقابت‌های لیگ برتر از VAR استفاده می‌شد، پرسپولیس الان در رده هشتم بود.

کد مطلب: ۱۴۳۲۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
VAR اگر نبود سر استقلال در دربی بریده شده بود

محمد نوری پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با پانا، بعد از تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در دربی ۱٠۲، اظهار کرد: خیلی افراد دوست نداشتند که استقلال در دربی ۱۰۲ پیروز شود. به غیر از مسائل فنی که در نیمه دوم استقلال عالی بازی کرد و پرس‌ها را عالی انجام دادند، موقعیت‌های خیلی خوبی را هم ایجاد کردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: دو موقعیت پنالتی برای استقلال در این بازی خلق شد که بنیادی‌فر در صحنه پنالتی دوم مجبور شد که پنالتی را به نفع استقلال اعلام کند. نعمتی در صحنه اول پنالتی، دست بابایی را به خوبی قفل کرده بود و پنالتی محرز بودـ

نوری تأکید کرد: باعث تعجب است که خود ما اصرار داشتیم که در این بازی از VAR استفاده شود، متأسفانه داور دربی ۱۰۲، VAR راهم دور زد و در مجموع دیروز از بیرون و داخل از داور می‌خواستند سر استقلال را ببرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: VAR، نبود سر استقلال در دربی ۱۰۲ بریده شده بود، اگر از اول شروع رقابت‌های لیگ برتر از VAR استفاده می‌شد، پرسپولیس الان در رده هشتم بود.

نوری با اشاره به اینکه دست جواد نکونام برای در اختیار داشتن بازیکنان مد نظر خود بسته است، گفت: ان‌شاءالله، نیم فصل بازیکنان مد نظر نکونام جذب شوند و الآن هم در صدر جدول قرار داریم در مجموع استقلال در نیمه دوم عالی بازی کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه نکونام به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود، اظهار داشت: استقلال گلی هم که دریافت کرد به خاطر اشتباهات فردی بود.

نوری تأکید کرد: استقلال نیاز به یک دفاع و هافبک وسط بازی‌ساز دارد. استقلال در مجموع صد در صد لیاقت قهرمانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار