رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

وظیفه دانش‌آموزان در نظم نوین جهانی قوی‌شدن در مدرسه است

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه یکی از محورهای بسیج دانش‌آموزی، تدوین راهکارها برای مقابله با جنگ شناختی دشمن است که نظم نوین جهانی در طول این‌ محور قرار می‌گیرد، تاکید کرد وظیفه دانش‌آموزان در نظام نوین جهانی، قوی شدن در مدرسه است.

کد مطلب: ۱۴۲۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه دانش‌آموزان در نظم نوین جهانی قوی‌شدن در مدرسه است

سردار مجتبی باستان در اختتامیه پنجمین دوره مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی که صبح امروز در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد، اظهار کرد: مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی بر اساس اساسنامه‌ای که خود دانش‌آموزان تهیه کرده‌اند ۶ وظیفه را بر اساس سند اعتلای بسیج بر عهده مجمع گذاشته که با همراهی خود به پیاده‌سازی وظایف در دستگاه تعلیم و تربیت که مهمترین ماموریت آن تربیت نسل تراز انقلاب است، کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان افسران جهاد تبیین در این راه و ماموریت، بسیار سنگین است، خاطرنشان کرد: ۶ وظیفه‌ای که بر عهده ما و مجمع گذاشته شده شامل الگوسازی، هویت‌بخشی، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری، توانمندسازی و شبکه‌سازی است.

سردار باستان افزود: شما دانش‌آموزان برای پیاده‌سازی ماموریت‌ها و بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه بسیج کمک می‌کنید.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی با بیان اینکه ۲ محور را برای این مجمع در نظر گرفته‌ایم که هر کدام بخش‌های مختلف را در بر می‌گیرد، گفت: محور حوزه دختران ناظر بر هویت ملی است که راهکارها و برنامه‌ها برای مقابله با جنگ‌ شناختی در مدرسه است که برنامه‌های مختلف از جمله جهاد تبیین و نظام نوین جهانی ذیل این محور می‌آید و وظیفه دانش‌آموزان در نظم نوین جهانی، قوی شدن است.

وی افزود: محور حوزه پسران، ناظر به نظام‌مسائل دستگاه تعلیم و تربیت است که می‌خواهیم دهه هشتاد و نودی‌ها را دریاییم که دانش‌آموزان بسیار خوب، باهوش و بصیر هستند که بسیاری از پیشرفت‌های آینده توسط این‌ها به دست خواهد آمد.

سردار باستان ادامه داد: در این راستا برنامه‌های جذاب و متناسب با ذائقه دانش‌آموزان برای پیاده‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تدوین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار