رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی:

دانش‌آموزان با تفکر بسیجی عامل سربلندی ملت ایران هستند

دانش‌آموزان ایرانی نسل z نیستند

تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت دانش‌‌آموزان ایران اسلامی عامل سربلندی ملت ایران هستند و تمام دانش‌‌آموزان ما دل در گرو سربلندی ملت ایران دارند و همین نشان از تفکر بسیجی آن‌ها دارد.

کد مطلب: ۱۴۲۶۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با تفکر بسیجی عامل سربلندی ملت ایران هستند

آیین اختتامیه شانزدهمین دوره لیگ علمی پایا صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

سردار مجتبی باستان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی در این آیین با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج، مولفه‌ها و جوهره درونی دارد و برای همین گفته می‌شود بسیج مثل افسانه‌هاست. از جمله مولفه‌های بسیج این است که اهل ارتباط با خداست، اهل کار است، عامل سربلندی و شکست‌ناپذیری ملت ایران است، در همه بحران‌ها وسط میدان است و اهل تبدیل تهدیدها به فرصت‌هاست.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی ادامه داد: دانش‌‌آموزان ایران اسلامی عامل سربلندی ملت ایران هستند و تمام دانش‌‌آموزان ما دل در گرو سربلندی ملت ایران دارند و همین نشان از تفکر بسیجی آن‌ها دارد.

وی با اشاره به اهداف لیگ علمی پایا گفت: زمینه‌سازی و اجرای بخشی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، کمک به گسترش فرهنگ پژوهش، استفاده بهینه از فناوری‌های نوین، کار گروهی و مشارکت دانش‌‌آموزان، تولیدات چندرسانه‌ای و توجه به مهارت‌افزایی از اهداف مهم لیگ علمی پایا است.

سردار باستان تاکید کرد: دانش‌‌آموزان ایران اسلامی از ویژگی‌های بارز و مهمی برخوردار هستند و تاکید می‌کنم که دانش‌‌آموزان ما نسل z نیستند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: ۷۵ هزار دانش‌آموز در 3 سطح در این لیگ شرکت کردند و ۱۵ هزار گروه شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای لیگ علمی پایا شرکت بیش از یک میلیون دانش‌آموز در این لیگ، کسب بیش از هزار مدال در المپیادهای ملی و بین‌المللی، کسب بیش از ۱۰۰ رتبه تک‌رقمی در کنکور، تولید بیش از ۲۵ نرم‌افزار علمی و آموزشی، اهدای بیش از ۵۰ هزار جلد کتاب آموزشی و کمک‌آموزشی، تولید بیش از ۳۰ جلد کتاب آموزشی و بیش از ۱۰۰ هزار محتوای چندرسانه‌ای و مشارکت بیش از ۵۰ هزار مدرسه از جمله مهمترین دستاوردهای لیگ علمی پایا در 16 دوره اخیر بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار