یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی؛

650 نفر استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

تهران (پانا) - یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در ماه آینده برگزار می‌شود که سهمیه قابل توجهی در این آزمون به دانشگاه فرهنگیان اختصاص داده شده است.

کد مطلب: ۱۴۲۷۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
650 نفر استخدام دانشگاه فرهنگیان می‌شوند

ثبت‌نام در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از روز شنبه (4 آذر) آغاز شده و تا 13 آذر ادامه دارد.

این آزمون بر‌اساس مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان مشترک فراگیر عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.

ثبت‌نام از داوطلبان متقاضی شرکت در امتحان مذکور از روز شنبه (4 آذر) آغاز شده و تا 13 آذر ادامه دارد. کارت شرکت در آزمون از روز 5 دی توزیع می‌شود و آزمون مربوطه نیز روز جمعه (8 دی) در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار خواهد شد.

نمره نهایی مکتسبه داوطلبان به‌صورت 40 درصد برای حیطه عمومی و 60 درصد برای حیطه تخصصی و اختصاصی است.

دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی است که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از 650 نفر برای جذب در این دستگاه در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور اختصاص یافته که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور را شامل می‌شود.

در مجموع طی این آزمون چهار هزار و 423 نفر در سازمان حفاظت از محیط زیست، سازمان بهزیستی، سازمان سنجش، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام به‌عمل خواهد آمد

علاقه‌مندان جهت مطالعه شرایط کامل و نحوه ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند به وبگاه جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار