سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان گلستان:

سازمان دانش‌آموزی نقش موثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دارد

گلستان (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان گلستان گفت: سازمان دانش‌آموزی با 4 تشکل موثر و پویای زیرمجموعه همواره در راستای تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان به‌ویژه ساحت تربیت اجتماعی آنان نقش به‌سزایی ایفا کرده است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی نقش موثری در تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دارد

شایان زیارتبان در مراسم سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی اظهار کرد: سازمان دانش‌آموزی با 4 تشکل موثر و پویای زیرمجموعه همواره در راستای تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان به‌ویژه ساحت تربیت اجتماعی آنان نقش به‌سزایی ایفا کرده است.

زیارتبان در خصوص رسالت سازمان دانش‌آموزی بیان کرد: رسالت سازمان ذیل بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص لزوم تقویت هویت ملی، تقویت عشق به وطن، تقویت پرچم ملی و تعلیم سبک زندگی ایرانی - اسلامی از طریق برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی تعریف می‌شود.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان گلستان افزود: در مجموعه سازمان دانش‌آموزی استان گلستان، مصمم به اجرای موارد مذکور از جمله تربیت نسل پیشگام در راستای ایجاد تمدن نوین اسلامی به عنوان مهم‌ترین مأموریت محوله به سازمان دانش‌آموزی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در سالروز تاسیس سازمان دانش‌آموزی، فرصت را مغتنم شمرده و با قدردانی از اقدامات، تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه تمام مربیان پرتلاش که سرمایه بزرگ سازمان دانش‌آموزی هستند این روز را صمیمانه به همه مربیان، مدرسان و دانش‌آموزان عضو تشکلات پیشتازان، خبرگزاری پانا، مجلس دانش‌آموزی، مجامع اعضا و همه تلاشگران این عرصه در سراسر استان گلستان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و دست یکایک شما عزیزان را برای کمک به تعالی و پیشرفت می‌فشارم.

سازمان دانش‌آموزی جزو تشکل‌های ارزشمند است

فرهاد سمیعی، معاون امور اجتماعی استانداری گلستان نیز گفت: سازمان دانش‌آموزی، جزو تشکل‌های بسیار ارزشمند است و امیدواریم روزبه‌روز شاهد پویا و اثربخش‌تر شدن آن باشیم.

وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت در خصوص نگاه امام رضا(ع) به دختران بیان کرد: امام رضا(ع) نسبت به دختران، نگاهی بسیار رئوف داشتند و نگاه مهربانانه به دختران را یک تکلیف دینی می‌دانستند.

سمیعی همچنین با بیان داستانی از لقمان از دختران سرزمین خواست تا بیشتر از صحبت کردن، عمل کنند.

منصورعتیقی، رئیس اسبق سازمان دانش‌آموزی استان نیز در جمع دختران تشکیلاتی گفت: شما دانش‌آموزان به سازمان دانش‌آموزی تعلق دارید و باید تشکیلاتی باشید تا باعث رشد فردی و جمعی کشورمان شوید.

وی افزود: سازمان دانش‌آموزی، فضایی بسیار مناسب برای جمع‌آوری تمام سلایق در درون آن است.

عتیقی ضمن آرزوی توفیق برای ایرانیان، رمز پیشرفت و ساخت آینده را فکر و عمل سازمانی دانست.

بازدید مسئولان از غرفه‌های دانش‌آموزی، تجلیل از پیشکسوتان و خبرنگاران پانا با اهدای لوح تقدیر و جوایز، قرائت مقاله و دکلمه، اجرای سرود همگانی و تئاتر، مارش نظامی، گارد پرچم و حاملان قرآن و انجام حرکات نمادین تشکیلاتی توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

نویسنده : Mehregan Mohammadi

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار