هفته ۱۱ لیگ برتر فوتبال کشور؛

بیانی: دیدار با گاندوهای لیگ برتر صدرنشینی استقلال را تهدید نمی‌کند

نکونام با هنرمندی حواشی را از تیم دور کرده است/ استقلال با شایستگی در صدر لیگ برتر فوتبال کشور ایستاده است

تهران (پانا) - پیشکسوت باشگاه استقلال گفت قطعاً دیدار استقلال با ذوب آهن اصفهان، یک ضلع از الکلاسیکوی فوتبال ایران است. بازی دو تیم همواره جذابیت خاص خود را داشته است و دیدار با گاندوهای لیگ برتر صدرنشینی استقلال را تهدید نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۴۲۶۳۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانی: دیدار با گاندوهای لیگ برتر صدرنشینی استقلال را تهدید نمی‌کند

بهنام آقاجانلو - استقلال تهران برای افزایش فاصله با تعقیب‌کنندگان خود در سطح جدول رقابت‌های لیگ برتر زنگ خطر را برای ذوبی‌ها به صدا درآورده است.

استقلال تهران با ۹ بازی، ۷ برد، یک تساوی، یک باخت، با تفاضل گل ۹ و ۲۲ امتیاز در فاصله ۴ امتیازی با ذوب‌آهن اصفهان و ۵ امتیازی با رقیب سنتی خود پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد.

شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار استقلال تهران با ذوب آهن اصفهان، اظهار کرد: «استقلال به شایستگی در صدر جدول لیگ بیست و سوم ایستاده است.»

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود: «قطعاً دیدار استقلال با ذوب آهن اصفهان، یک ضلع از الکلاسیکوی فوتبال ایران است. بازی دو تیم همواره جذابیت خاص خود را داشته است.»

بیانی بازی با ذوب آهن را یکی از دیدارهای سخت استقلال برشمرد و با بیان اینکه ذوب آهن هم از مدعیان اصلی در مسیر قهرمانی در لیگ بیست و سوم است، گفت: «حتی شکست مقابل گاندوهای لیگ برتر، صدرنشینی استقلال را تهدید نمی‌کند.»

پیشکسوت باشگاه استقلال با اشاره به اینکه ذوب آهن اصفهان از شرایط میزبانی برخوردار است، تصریح کرد: «قطعا این میزبانی کار استقلال را برای پیروزی در نصف جهان سخت می‌کند.»

بیانی اظهار داشت: «جواد نکونام با هنرمندی تیم را از حواشی حاکم بر باشگاه دور کرده است و امیدواریم با شکست ذوب آهن پایه‌های صدر‌نشینی خود را در لیگ برتر مستحکم‌تر کند.»

آخرین بازی رودررو دو تیم به فصل بیست و دوم، از تاریخ لیگ برتر فوتبال کشور برمی‌گردد که استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در یازدهم فروردین ۱۴۰۲، با دوگل گاندوهای لیگ برتر را به اصفهان بدرقه کرد.

دیدار ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در دیار نصف جهان، شنبه چهار آذر ساعت ۱۷:۳٠ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار