مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرز:

یکی از عوامل رشد و شکوفایی دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی و رعایت نظم است

کرج (پانا) - مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش البرز در رویداد علمی مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ویژه دانش‌آموزان سمپادی عنوان کرد یکی از عوامل رشد و شکوفایی دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی و رعایت نظم است. در غیر اینصورت با توجه به فعالیت‌های مختلف درسی و غیردرسی در طول شبانه‌روز دچار سردرگمی خواهند شد.

کد مطلب: ۱۴۲۲۸۵۰
لینک کوتاه کپی شد
یکی از عوامل رشد و شکوفایی دانش‌آموزان، برنامه‌ریزی و رعایت نظم است

زهرا شاکر مسئول امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: رویداد علمی مدیریت زمان و برنامه‌ریزی ویژه دانش‌آموزان سمپادی با هدف آموزش استفاده از زمان و وقت به شکل مؤثر و بهینه و با رعایت اولویت‌ها برای عملیاتی کردن و انجام به‌ موقع کارها ‌‌و‌دستیابی به موفقیت دانش آموزان برگزار شد.

وی افزود: این رویداد با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ، مشاور امور زنان و خانواده، فرماندار، مسئول امور زنان اداره کل آموزش و پرورش، کارشناسان امور زنان و جوانان و آسیب های اجتماعی، مدیران، کادر اداری و آموزشی مدارس فرزانگان ۵ و جمعی از دانش آموزان و مادران آنان برگزار شد.

شاکر در حاشیه این رویداد اضافه کرد: یکی از عوامل رشد و شکوفایی دانش آموزان برنامه ریزی و رعایت نظم است، در غیر این صورت با توجه به فعالیت‌های مختلف درسی و غیر درسی در طول شبانه روز دچار سردرگمی خواهند شد.

در ادامه علی ذوقی مدرس فنون مدیریت زمان و برنامه ریزی در سخنان خود به مباحثی همچون دلایل نیاز به مدیریت زمان، تکنیک های برنامه ریزی، اولویت بندی فعالیت‌ها، استقرار نظم در زندگی با تشریح ناظم های درونی و بیرونی و قانون های برقراری نظم و نقش آن در دستیابی به موفقیت و کاهش اضطراب و استرس که مورد استقبال دانش آموزان و اولیا قرار گرفت پرداخت.

جمع خوانی سرود مدارس سمپاد، سرود دختران آفتاب، مسابقه و اهدای جوایز و پرسش و پاسخ از دیگر قسمت‌های این رویداد بود.

گفتنی است این برنامه در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و همچنین اجرای یکی از طرح و برنامه های امور زنان با عنوان تقویت هویت دخترانه و آموزش مهارتهای افزایش اعتماد به نفس به آنان، برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار