معاون وزیر بهداشت عنوان کرد:

چگونگی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

تهران(پانا)- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بحث درمان کودکان زیر ۷ سال فراتر از نظام ارجاع عمل می کنیم چرا که درمان رایگان کودکان را ملاک قرار داده‌ایم.

کد مطلب: ۱۴۷۵۳۸۱
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال

به گزارش وزارت بهداشت و درمان، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پاسخ به این پرسش که آیا درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دولتی باید از طریق نظام ارجاع باشد، اظهار کرد: کودکان معمولا یا از طریق اورژانس و یا به دستور پزشک متخصص در بیمارستان بستری می‌شوند بنابراین به شکلی ارجاع صورت می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه همه افراد فاقد بیمه بر روی تخت بیمارستان بیمه می‌شوند، گفت: در بحث درمان کودکان زیر ۷ سال فراتر از نظام ارجاع عمل می‌کنیم چرا که درمان رایگان کودکان را ملاک قرار داده‌ایم.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، فرشیدی یادآور شد: دکتر عین اللهی زمانی از درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال خبر دادند که ما در منطقه خودمان شاهد قتل عام کودکان و مادران مظلوم فلسطینی توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی هستیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره پوشش بیمه ای خدمات دندان پزشکی از افزایش سطح آن خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار