مدیر دبیرستان حضرت خدیجه مشهد:

هدف اصلی کارگروه‌های تخصصی انجمن و اولیا، سازماندهی و مشارکت اولیا در مدرسه است

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان دخترانه حضرت خدیجه مشهد گفت هدف اصلی اجرای کارگروه‌های تخصصی انجمن و اولیا، سازماندهی و مشارکت اولیا و همراهی خود دانش‌آموزان در امور مدرسه است.

کد مطلب: ۱۴۲۲۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی کارگروه‌های تخصصی انجمن و اولیا، سازماندهی و مشارکت اولیا در مدرسه است

آمنه دانش ناری، مدیر دبیرستان حضرت خدیجه مشهد در اولین جلسه کارگروه تخصصی انجمن اولیا و مربیان در بیان عناوین کارگروه ها بر اساس ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت گفت: هدف اصلی اجرای کارگروه های تخصصی انجمن و اولیا، سازماندهی و مشارکت اولیا و همراهی خود دانش آموزان در امور مدرسه است.

وی افزود: عناوین کارگروه ها بر اساس ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت به شرح زیر است.

از جمله اهداف کارگروه اجتماعی، توانمندسازی و آموزش مهارت های لازم به دانش آموزان، والدین و کارکنان جهت مواجهه و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

کارگروه علمی و فناوری با هدف بررسی زمینه های همکاری و تعامل با مراکز علمی _ فرهنگی مجاز و محلی و ارائه اطلاعات مربوط به انجمن اولیا و مربیان مدرسه اجرا می شود.

کارگروه هنری و فوق برنامه به مشارکت در شناسایی و کشف و شکوفایی استعداد و توانمندی های فرهنگی و هنری دانش آموزان می پردازد و کارگروه مالی، عمرانی و رفاهی در نظر دارد با همکاری در مورد اجرای هرچه بهتر آیین نامه های مالی و رفاهی مدرسه به بهبود روند آن بپردازد.

کارگروه دینی و پرورشی با مشارکت در ارتقای سرانه مطالعه قصد دارد با اجرای طرح تجهیز کتابخانه، به ترویج کتابخوانی در میان دانش آموزان، اولیا و مربیان بپردازد و کارگروه تربیت بدنی و بهداشت در نظر دارد همفکری و برنامه ریزی در جهت افزایش مشارکت اولیا در برنامه های ورزشی، بهداشتی و مراقبت در برابر آسیب های جسمی و حرکتی دانش آموزان را به عمل بیاورد.

دانش آموز خبرنگار: سیده حنانه اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار