هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

تراکتور هم حریف استقلال نشد؛ یکه‌تازی آبی‌ها در صدر جدول

استقلال ۲ تراکتور ۰

تهران (پانا) - دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۶:۳۰ در استادیوم صد هزار نفری آزادی به مصاف هم رفتند.

کد مطلب: ۱۴۲۲۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تراکتور هم حریف استقلال نشد؛ یکه‌تازی آبی‌ها در صدر جدول

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال برای مصاف با تراکتور بازیکنان زیر را به زمین فرستاد.

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمد حسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

نکونام اما محمدرضا خالد آبادی، امیر ارسلان مطهری، سامان تورانیان، امید حامدی فر، آرمان رمضانی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، امیرعلی صادقی و سعید مهری را نیز به عنوان ذخیره بر روی نیمکت داشت.

پاکو خمس هم با ترکیب حسین پورحمیدی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد آقاجان‌پور، محمد نادری، صفا هادی، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، مهدی شیری، مهدی هاشم‌نژاد و عارف رستمی، تراکتور را راهی زمین بازی کرده بود.

نیمه اول این دیدار حساس با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها به اتمام رسید.

گل اول استقلال به تراکتور توسط ایمان سلیمی در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید.

با شروع نیمه دوم بازهم استقلال بود که به حملات خود ادامه داد و این بار مهاجم آرژانتینی بود که استقلال را به گل رساند. گل دوم استقلال به تراکتور توسط بلانکو در دقیقه ۴۹ به ثمر رسید.

در ادامه این بازی د‌و تیم توانستند موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه‌های همدیگر ایجاد کنند اما هیچکدام به گل تبدیل نشد و در نهایت استقلال تهران توانست با نتیجه دو بر صفر تراکتور را از پیش رو بردارد و کماکان صدر نشینی خود در جدول لیگ برتر فوتبال ایران را حفظ کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار