دستگیری عامل تیراندازی در خانی‌آباد

تهران (پانا) - رئیس پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری فردی که با تیراندازی برادر خود را مجروح نموده بود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۲۰۹۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری عامل تیراندازی در خانی‌آباد

به گزارش‌ پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی قاسم پور، رئیس پلیس پیشگیری فاتب، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام گزارشی از مرکز فوریتهای پلیسی 110 روز دوشنبه 15 آبان ماه، مبنی برتیراندازی درمحله خانی آباد درآدرس معلوم،بلافاصله مأموران تیم‌عملیات کلانتری 152 به محل اعزام شدند.

وی افزود: با درایت و هوشیاری و سرعت عمل بالای پلیس قبل از هرگونه عکس العمل از سوی متهم او را در مخفیگاه شناسایی ، زمین گیر و دستگیر کردند. درتحقیقات اولیه پلیس مشخص شد متهم 32 ساله که با برادر 29 ساله خود اختلاف قبلی داشته ،درمحله خانی آباد جلوی داروخانه شروع به درگیری کرده و درآن حین اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کلت کمری به سمت بازوی برادر خود کرده و وی را مجروح می‌کند.

سرهنگ علی قاسم پورتصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس با حضور سرکلانتر دهم و رئیس کلانتری دریک عملیات منسجم پلیسی آغاز و نهایتا از نامبرده دستگیر و از وی یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد عوامل پلیس درکمتر از 30 دقیقه از حضور خود در محل متهم را دستگیر که این نشان از سرعت بالا ،اقتدار و مهارت پلیس است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه عامل تیراندازی هدفش را از این کار اختلافات قبلی با برادرش عنوان کرد، بیان کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد و مصدوم به بیمارستان انتقال یافت و از شرایط جسمی مطلوبی برخوردار است.

سرهنگ قاسم پور خاطرنشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار