مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى اعلام کرد؛

رشد و توسعه ٥٧ درصدى فضاهاى ورزشى در یک سال اخیر

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى از رشد و توسعه ٥٧ درصدى فضاهاى ورزشى طى یک سال اخیر خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۱۵۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
رشد و توسعه ٥٧ درصدى فضاهاى ورزشى در یک سال اخیر

علی مطهرى در جشنواره فرهنگى ورزشى دانش آموزان با نیازهاى ویژه و آیین تجلیل از دانش آموزان مدال آور و پیشکسوتان ورزشى به توسعه ورزش و فضاهاى ورزشى در استان اشاره کرد و گفت: موفقیت در ورزش نیازمند ابزارهاى مختلف در بخش هاى مختلف است، فضاهاى ورزشى یکى از این ابزارها هستند، یک تحول بسیار بزرگ در حوزه فضاهاى ورزشى استان آذربایجان غربى طى یک سال اخیر اتفاق افتاده است.

وى در این رابطه ادامه داد: فضاهاى ورزشى استان آذربایجان غربى در طى یک سال اخیر، ٥٧ درصد رشد و توسعه یافته است، این توسعه در بخش هاى مختلف سالن هاى ورزشى، کلاس هاى درس تربیت بدنى، چمن هاى مصنوعى،زمین هاى تنیس خاکى و ... بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى به اهمیت و جایگاه فعالیت هاى ورزشى در دین اسلام و نظام تعلیم و تربیت اشاره کرد و گفت:پیامبر اکرم(ص) اداى حق به پروردگار را در کنار اداى حق جسم عنوان کرده اند، این بدین معناست که براى اداى حق پروردگار باید جسمی سالم و پویا داشته باشیم، همچنین ساحت زیستى و بدنى سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره مستقیم به موضوع ورزش و تحرک در بین دانش آموزان دارد و نظام تعلیم و تربیت را مکلف به تحقق این مهم کرده است.

مطهرى میزبانى مسابقات مختلف به ویژه مسابقات قهرمانى والیبال فرهنگیان کشور و همچنین کسب مدال و افتخار در تورنمنت هاى ویژه فرهنگیان و دانش آموزان و توزیع لوازم ورزشى در مدارس را از دیگر اقدامات مهم مجموعه تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان در حوزه ورزش عنوان کرد.

وى در رابطه با موفقیت هاى دانش آموزان با نیازهاى ویژه را در حوزه مختلف بسیار مغتنم دانست و گفت: دانش آموزان با نیازهاى ویژه با حضور در میادین و عرصه هاى مختلف، به خصوص در عرصه هاى ورزشى نشان از اراده و عدم توجه آن ها به محدودیت ها است، کسب عناوین مختلف کشورى توسط این دانش آموزان را ارج می نهیم و از مربیان و متولیان این بخش مهم از نظام تعلیم و تربیت قدردانى مى کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار