همرزم شهید زاهدی:

سردار زاهدی، مجاهدی ایثارگر، باگذشت و باصداقت بود

اصفهان (پانا) - همرزم سردار شهید زاهدی گفت سردار زاهدی، مجاهدی ایثارگر، باگذشت و باصداقت بود و همیشه حضوری تاثیرگذار و فعال در میدان داشت.

کد مطلب: ۱۴۷۵۷۱۶
لینک کوتاه کپی شد

سردار اصغر صبوری در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار مجاهد سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی در جمع خبرنگاران گفت: سردار زاهدی، مجاهدی صادق و باایثار بود.

وی با اشاره به خصوصیات سرلشکر شهید زاهدی افزود: اگر بخواهیم در مورد ویژگی‌های این شهید بگوییم باید ساعت‌ها صحبت کنیم ولی اگر به‌صورت کلی از شخصیت ایشان بگوییم، یک مجاهد فی سبیل الله بود. مجاهدی که بدون اینکه خودش را مطرح بکند و جایی صحبت بکند و جایی جلوی دوربین بیاید، بود.

سردار صبوری خاطرنشان کرد: اصلا در فرماندهان نداریم یا خیلی کم داریم که از فرماندهی گردان تا فرمانده نیروی زمینی یا فرمانده سپاه لبنان یا فرمانده هوا و فضا یا فرمانده لشکر ثارالله ‌پیش رفته باشد.

وی تصریح کرد: او مجاهدی ایثارگر، باگذشت و باصداقت بود و همیشه حضوری تاثیرگذار و فعال  در میدان داشت.

سردار صبوری ادامه داد: امروز خون این شهید بزرگوار موجب عزت جهان اسلام شد و جهشی که در جهان اسلام و اعتراضی که اکنون تمام جوانان جهان علیه ظلم در تمام خیابان‌های آمریکا و اروپا راه‌اندازی کرده‌اند، حمایت از خون این شهدای بزرگ و نشانه صداقت و ایثار و عظمت آنان است.

همرزم و دوست سردار شهید محمدرضا زاهدی در پاسخ به سوال خبرنگار پانا در مورد حضور مردم در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت این شهید گفت: اگر یک هفته قبل از شهادت ایشان در اصفهان حرکت می‌کردیم و از جوانان اصفهان در مورد ایشان سوال می‌کردیم، هیچ کس به جز کسانی که در دوران جنگ با او بودند، او را نمی‌شناختند.

وی ادامه داد: روز تشیع پیکر مطهر و مراسم چهلمین روز شهادت ایشان، تمام مردم استان اصفهان و شهرهای دیگر پیش ما بودند و تمام کشور همچون حرکتی که برای حاج قاسم سلیمانی انجام گرفت، دقیقا همان اتفاق برای حاج علی زاهدی افتاد.

سردار صبوری افزود: این حرکت به این معنی است که مردم ایران، مردم استان اصفهان و دیگر استان‌ها قدر مجاهدین و دیگر شهدای خود را می‌دانند.

حجم فایل ویدیویی : ۴۵.۳۰M مدت زمان فایل ویدیویی : ۰۰:۰۳:۰۶ دانلود فایل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار