رژیم صهیونیستی دیپلمات‌های خود را از ترکیه خارج می‌کند

تهران (پانا) - خبرگزاری‌های ترکیه روز پنجشنبه اعلام کردند که رژیم صهیونیستی دیپلمات‌های خود از جمله ایریت لیلیان، سفیر این رژیم در ترکیه را خارج خواهد کرد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رژیم صهیونیستی دیپلمات‌های خود را از ترکیه خارج می‌کند

به گزارش ایرنا، رسانه‌های ترک دلیل این اقدام اسرائیل را نگرانی‌های امنیتی اعلام کرده‌اند و قرار است دیپلمات های این رژیم روز جمعه ترکیه را ترک کنند.

خبرگزاری اهلاس ترکیه نیز اعلام کرد که تل‌آویو تصمیم‌های مشابهی برای دیپلمات‌های خود در سایر کشورهای خاورمیانه اتخاذ کرده است.

اسرائیل پیش از این از شهروندان خود خواسته بود که ترکیه را ترک کنند.

لازم به ذکر است، شنبه گذشته با آغاز عملیات و حملات نیروهای مقاومت فلسطین فقط در ۲۰ دقیقه، پنج هزار راکت به سمت مواضع صهیونیست‌ها روانه شد و هم‌زمان با آن پاراگلایدرهای حماس بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآمدند تا آسمان برای اشغالگران ناامن‌تر از همیشه شود.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

دولت‌های غربی از آغاز عملیات طوفان الاقصی، ضمن محکوم کردن نیروهای مقاومت، با رژیم صهیونیستی اعلام همبستگی کرده‌اند.

سران رژیم صهیونیستی که هنوز در شوک شکست در برابر مقاومت فلسطین به سر می‌برند، همچنان غیرنظامیان غزه را هدف قرار می‌دهند؛ به طوری که در تازه‌ترین آمار، تاکنون ۲ هزار و ۳۲۹ فلسطینی که اکثر آن‌ها کودک و زن هستند در حمله تل‌آویو به غزه به شهادت رسیده و ۹ هزار و ۴۲ فلسطینی دیگر نیز در اثر بمباران‌های اشغالگران جنایتکار زخمی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار