جلیلوند در گفت‌و‌گو با پانا:

هدف اسرائیل از حملات خروج فلسطینی‌ها از نوار غزه است

حمله به بیمارستان، یک عمل غیرمعقول و غیرقابل‌قبول است

تهران (پانا) - یک کارشناس مسائل سیاسی ضمن اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، گفت اسرائیل با اجرای این حملات این پیام را می‌رساند که هرچه سریعتر فلسطینی‌ها شمال غزه را تخلیه کنند و چنانچه اسرائیل شروع به حمله زمینی به غزه کند، حزب‌الله و‌ جبهه مقاومت وارد عمل خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۴۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف اسرائیل از حملات خروج فلسطینی‌ها از نوار غزه است

فاطمه بیک‌پور - محسن جلیلوند حمله به بیمارستان المعمدانی را کاتالیزوری قبل از ورود بایدن به اسرائیل دانست و گفت: «رژیم صهیونیستی به دنبال غیرواقعی جلوه دادن ماجراست؛ به قتل رساندن ۸۰۰ کودک و انسان بی‌پناه سودی برای گروه حماس نخواهد داشت. به طور کلی این حملات بدین معنی است که ما وارد یک جنگ یک‌طرفه و ناجوانمردانه شده‌ایم؛ چرا که حمله به بیمارستان، یک عمل غیرمعقول و غیرقابل‌قبول تلقی می‌شود.»

وی افزود: «اسرائیل با اجرای این حملات این پیام را می‌رساند که هرچه سریعتر فلسطینی‌ها شمال غزه را تخلیه کنند. چرا که اسرائیلی‌ها حاضر به تحمل هیچ چیز نیستند و حتی در قبال مکانی همچون بیمارستان میزان خشونت را به قدری افزایش می‌دهند تا جبهه مقاومت از آن ناحیه نیز آسیب‌پذیر باشد.»

جلیلوند ضمن اشاره به حضور بایدن در خاورمیانه گفت: «تا خروج بایدن از منطقه نمی‌توان پیش‌بینی خاصی نسبت به وضعیت اسرائیل و فلسطین داشت؛ باید منتظر تصمیم و نظر آمریکایی‌ها در بحث تحولات باشیم. چنانچه اسرائیل حمله زمینی به غزه را شروع کند، بدین معنی‌است که با دستور و اجازه بایدن بوده است.»

این کارشناس مسائل سیاسی بیان کرد: «چنانچه اسرائیل شروع به حمله زمینی به غزه کند، حزب‌الله و‌ جبهه مقاومت وارد عمل خواهد شد. در صورتی که این مهم اتفاق بیافتد، خاورمیانه وارد دوران جدیدی خواهد شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار