معاون شهردار مشهد در امور معلولین عنوان کرد

بحث سرویس مدارس بزرگترین دغدغه شهرداری مشهد

مشهد(پانا)-معاون شهردار در امور معلولین گفت دغدغه اصلی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه بحث ایاب و ذهاب و سرویس مدارس است.

کد مطلب: ۱۴۱۴۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
بحث سرویس مدارس بزرگترین دغدغه شهرداری مشهد

جواد شکوری مشاور شهردار در امور معلولین ضمن گرامیداشت روز جهانی عصای سفید و ایمنی نابینایان گفت:عصای سفید چونان پرچمی است که به نشان استقلال در دست روشن دلان به حرکت در می آید و آینه ای است که قدرت و نعمت خدایی را به تماشای تأمل و تفکر دیگران می گذارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانش آموزان با نیازهای ویژه باید مسافت طولانی تری نسبت به دانش آموزان عادی برای رسیدن به مدرسه طی کنند قاعدتا هزینه ی سرویس بیشتری هم خانوادها این عزیزان باید متقبل شوند و ما تا نتوانیم سرویس را برای دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی محیا کنیم مسلما کلاس درسی هم‌شکل نخواهد گرفت.

شکوری گفت: طبق مصوبه ای که شورای شهر داشته اند و بودجه ای که امسال متقبل شده ایم انشالله تمام هزینه ای را که دانش آموز به عنوان سهم خودش از سرویس باید پرداخت کند را شهرداری مشهد پرداخت می کند که با دستور کار و طبق پیگیریهای شهرداری که انجام می دهند این مهم بزودی اتفاق خواهد افتاد و سهم دانش آموز از سرویس مدارس را با مصوبه شورای شهر و شهرداری مشهد به طور کامل پرداخت خواهد کرد.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار