رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی خبر داد:

ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربی امور آموزشی معلولین

مشهد (پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت مرحله ارزیابی تخصصی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی براساس فرآیند جدید استخدامی از داوطلبینی که در کار درمانی و گفتار درمانی قبول شده اند، در حال انجام است.

کد مطلب: ۱۴۲۵۹۲۹
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی مربی امور آموزشی معلولین

جواد روحانی رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت: آزمون استخدامی مربی امور آموزشی معلولین بعد از ۲دهه در کشور برگزار شد که براساس سهمیه ای که برای استان خراسان رضوی در حدود ۷۰نفر کار درمان گر و گفتار درمان گر در رشته شغلی مربی امور آموزشی معلولین در استان انتخاب خواهند شد.

وی گفت: این آزمون در ۲۱مهر ماه برگزار شد و تعداد چند برابر ظرفیت اعلام نتایج ناحیه توسط جهاد دانشگاهی که برگزار کننده آزمون بودند اعلام می شوند که قبول شدگان باید در ۲ مرحله معاینات عمومی پزشکی و بررسی مدارک و گزینش مراحل انجام شود .

روحانی گفت: نمرات نهایی که در آزمون کتبی و آزمون ارزیابی تخصصی کسب کرده اند با هم جمع می کنیم و نمره نهایی که اعلام شود قبول شدگان مشخص خواهند شد.

وی ادامه داد: در مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش آموزش توانبخشی و مداخله بهنگام رشد تربیتی که وابسته به ادارات آموزش و پرورش استثنایی هستند انشاالله نیروها به کارگیری خواهند شد و خدمت به دانش آموزان با نیازهای ویژه و دانش آموزان عادی را خواهند داشت.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار