مدارس استثنایی نیشابور ماهانه ۲۵۴ میلیون تومان هزینه سرویس پرداخت می‌کنند

نیشابور (پانا) - جلسه هماهنگی و تامین هزینه های ایاب و ذهاب سرویس های دانش آموزی مدارس استثنایی نیشابور با حضور شهردار شهر، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر و نماینده مدارس استثنایی این شهرستان در محل دفتر شهردار برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۳۰۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس استثنایی نیشابور ماهانه ۲۵۴ میلیون تومان هزینه سرویس پرداخت می‌کنند

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از همکاری های شهرداری در راه اندازی انشعابات و محوطه سازی آموزشگاه وکیلی ۹۹ و اهمیت توجه بیش از پیش به دانش آموزان مدارس استثنایی، گفت: مردم نگاه خوبی به مدرسه داشته و معتقدیم این فضا همواره دارای یک قداست معنوی است که کمک در حوزه تعلیم و تربیت، کمک به رشد جامعه به شمار می رود.

سید مهدی فاضی افزود: پیرو جلسه شورای آموزش و پرورش و طرح موضوع در آن جلسه در خصوص هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس استثنایی، مقرر شد، آمار دقیق دانش آموزان سرویسی نیاز به توجه ویژه گردآوری شود تا برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

وی افزود: هم‌اکنون ٨ مدرسه استثنایی با ۷۰۰ دانش آموز دایر است که ۲۹۷ دانش آموز از خدمات سرویس دانش آموزی استفاده می کنند و توسط شرکت های سرویس دانش آموزی پوشش داده می شوند.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: هزینه سرویس های دانش آموزی در مدارس استثنایی، ماهانه ۲۵۴ میلیون تومان می باشد که نصف این مبلغ توسط اداره آموزش و پرورش استثنایی استان تامین اعتبار می شود و باقی مانده آن می بایست توسط خانواده ها پرداخت شود.
سید مهدی قاضی اضافه کرد: تلاش ما این است که پس از ارائه مستندات لازم با همکاری و مساعدت شورای اسلامی شهر و شهرداری نیشابور بخشی از این هزینه ها جبران شود.

وی در پایان از همکاری همه جانبه شورای شهر و شهردار تقدیر و اظهار امیدواری کرد؛ با رفع این مشکل برخی از دغدغه های این دانش آموزان لازم التوجه برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار