قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر خبر داد؛

تشکیل مجمع خیران یاریگران زندگی در ۲۰ استان کشور

تهران (پانا) - قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت مجمع خیرین یاریگران زندگی در ۲۰ استان ایجاد شده و در ۱۲ استان دیگر راه‌اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۶۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل مجمع خیران یاریگران زندگی در ۲۰ استان کشور

علیرضا کاظمی روز دوشنبه در نشست تخصصی شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور افزود: تشکیل شوراهای هماهنگی در استان‌ها و کمیته‌های ذیل این شوراها، ساماندهی معتادان متجاهر و فعالیت‌های پیشگیری و بهره‌مندی از ظرفیت‌های دستگاه از مهمترین برنامه‌هایی است که از سوی ستاد دنبال می‌شود.

وی یادآورشد: یکی از اقدامات تحولی راه اندازی مجمع خیران یاریگر زندگی است که باید از ظرفیت های این مجمع بهره برداری کامل را داشت.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گسترش فعالیت یاریگران زندگی در روستاها و اجرای آن را مهم برشمرد و گفت: این برنامه در روستاها اجرا شد و برخی استان‌ها توانستند اقدامات قابل توجهی را انجام دهند به همین دلیل دبیران شوراها باید اطلاع رسانی و آمارهایی از این که چه میزان از برنامه ها در کانون‌ها اجرا شده است ارائه دهند.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی و عمق نفوذ برنامه‌ها به شهرستان‌ها یکی از راهبردهای ما است که باید شاهد اجرای این برنامه ها در اقصی نقاط باشیم.

کاظمی ادامه داد: سامانه قوام یکی از سامانه‌های مهم در ستاد مبارزه با مواد مخدر به شمار می آید که تلاش‌هایی در این بخش انجام شده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: آموزش و پرورش یکی از راهبردی‌ترین دستگاه‌های اجرایی است که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارد و باید در آن مجرایی گشود و جلسات ویژه‌ای برگزار کرد و بر مدار ارتباطات قدم برداشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار