پیام سردار جلالی در پی خنثی‌سازی سلسله عملیات تروریستی

تهران (پانا) - رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نوشت: اضمحلال شبکه گسترده و پیچیده متشکل از تروریست‌های تکفیری که در یک ارتباط کاملا سازمان یافته از سوی واشنگتن، تل آویو و برخی پایتخت‌های اروپایی تغذیه می شدند،از ماهیت جنگ ترکیبی دشمنان در ابعاد گفتمانی ، امنیتی و سرزمینی در کشور عزیزمان پرده بر می‌دارد.

کد مطلب: ۱۴۰۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام سردار جلالی در پی خنثی‌سازی سلسله عملیات تروریستی

سردار غلامرضا جلالی در پیامی به مناسبت خنثی‌سازی سلسله عملیات تروریستی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) آورده است: «باسمه تعالی. یا ایهاالذین آمنوا ان تنصرواالله ینصرکم و یثبت اقدامکم. انتشار خبر خنثی‌سازی سلسله عملیات تروریستی دشمنان انقلاب اسلامی در سالگرد اغتشاشات توسط سربازان گمنام و متعهد امام زمان (عج) ، بار دیگر جایگاه والای این بزرگمردان بی ادعا در تامین آرامش و امنیت این مرز و بوم را بر ملت شریف ایران مسجل ساخت.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون، رصد اطلاعاتی و اشراف امنیتی فوق العاده کشورمان بر نقشه ها و طرح های متعدد دشمنان در ابعاد گوناگون نظامی، شناختی، امنیتی و سیاسی نقش بسیار پررنگی را در بقای موثر نظام و انقلاب ایفا کرده و در مقابل،معاندین نظام جمهوری اسلامی را روز به روز نسبت به اهداف شوم و خطرناک خود دورتر ساخته است.

اکنون، در سالگرد اغتشاشات ساخته و پرداخته دستگاه‌های امنیتی غرب و رژیم صهیونیستی، بار دیگر شاهد تبلور قدرت و عظمت دستگاه اطلاعاتی کشور و تلفیق رصد هوشمندانه و اقدام قاطعانه فرزندان غیور ایران اسلامی در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان هستیم.

اضمحلال شبکه گسترده و پیچیده متشکل از تروریستهای تکفیری که در یک ارتباط کاملا سازمان یافته از سوی واشنگتن، تل آویو و برخی پایتخت‌های اروپایی تغذیه می شدند،از ماهیت جنگ ترکیبی دشمنان در ابعاد گفتمانی ، امنیتی و سرزمینی در کشور عزیزمان پرده بر می‌دارد.

قطعا افشای مناسبات سازمانی و شبکه ای افراد و گروه‌های دستگیر شده، سهم به سزایی را در آگاهی افکار عمومی ایران و دنیا در شناخت نقشه جنگ شناختی و ترکیبی دشمنان ایفا نموده و آثار و برکات این آگاهی و شناخت عمومی، متوجه امنیت کشور و منطقه خواهد بود.

سازمان پدافند غیر عامل کشور این پیروزی و دستاورد بزرگ را به محضر رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی، سربازان سرافزار، غیور و ناشناخته حوزه امنیت کشور و ملت شریف ایران تبریک و تهنیت می گوید و استمرار این موفقیت و صلابت را در سایه عنایت الهی و توجهات ائمه اطهار علیهم السلام خواستار است. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار