محمودوند در گفت‌وگو با پانا:

سفر رئیس جمهور به نیویورک نسبت به دوره قبل پربارتر خواهد بود

تمامی دیدارهای رئیس‌جمهور به نفع ملت ایران است

تهران (پانا) - یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت با توجه احیای روابط با عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس، سفر آیت الله رئیسی به نیویورک نسبت به دوره قبل، مثبت‌تر خواهد بود.

کد مطلب: ۱۴۰۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سفر رئیس جمهور به نیویورک نسبت به دوره قبل پربارتر خواهد بود

مرتضی محمودوند در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به سفر رئیس جمهوری به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل، اظهار کرد: «احیای روابط با عربستان و کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه، قطعاً‌ می‌تواند در راستای روابط بین‌المللی و ارتباطات منطقه‌ای تاثیر مثبتی داشته باشد. چرا که هم عربستان به جمهوری اسلامی ایران نیاز دارد و هم جمهوری اسلامی ایران به عربستان نیاز دارد.»

وی افزود: «رئیس جمهور، سفری به نیویورک داشته است. قطعاً این سفر می‌تواند تاثیر مثبتی نسبت به دوره قبل داشته باشد. چرا که همراهی کشورهای منطقه با جمهوری اسلامی در سازمان ملل موجب برگزاری دیدارها و نشست‌های بیشتری می‌شود. تمامی دیدارها می‌تواند به نفع ملت عزیز ایران باشد.»

نماینده مردم خرم آباد در مجلس بیان کرد: «تبیین مواضع پشت تریبون سازمان ملل حائز اهمیت است. اگر مواضع به خوبی بیان شود، بالاترین تاثیر مثبت را شاهد خواهیم بود. ما بارها شاهد بوده‌ایم که کشوری توانسته مزایا و موفقیت‌های بزرگی را در همین ارتباطات بین‌المللی و تریبون سازمان ملل کسب کند. مهم این است که آنجا چه دیدگاهی بیان شود و چقدر هوشمندانه و هدفمند باشد.»

لازم به ذکر است،‌ به منظور شرکت در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح دوشنبه به وقت محلی، به منظور شرکت و سخنرانی در هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد.

رئیس جمهور در این سفر علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با تعدادی از سران کشورهای شرکت‌کننده در مجمع عمومی نیز دیدار و گفتگو می‌کند و دیدارهای جانبی دیگری نیز خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار