انعقاد توافقنامه ۵۵٠ هزار میلیاردی تومانی در دومین سفر رئیس جمهور به فارس

شیراز(پانا)-استاندار فارس با بیان اینکه ٨۵ درصد از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است خاطرنشان کرد: در دومین سفر رئیس جمهور به استان فارس، توافقنامه ۵۵٠ هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری با اشتغال ٢٧ هزار نفر منعقد می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۱۱۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد توافقنامه ۵۵٠ هزار میلیاردی تومانی در دومین سفر رئیس جمهور به فارس

محمدهادی ایمانیه در نشستی که امروز، دوشنبه مورخ ١٧ مهر در استانداری برگزار شد، از سفر رئیس جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: سفر رئیس جمهور از پنجشنبه مورخ ٢٠ مهر شروع می‌شود و تا جمعه ٢١ مهرماه ادامه دارد.

ایمانیه اظهار کرد: دیدارهای مردمی رئیس جمهور روز پنجشنبه ساعت 15 و 30 دقیقه در صحن مطهر شاهچراغ و صبح جمعه در شهرستان رستم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بزرگداشت حافظ پنجشنبه شب در حافظیه با حضور حافظ دوستان، نشست با ادیبان و شعرا در باغ جهان نما، دیدار رئیس جمهور با دانشجویان تازه وارد دانشگاه‌های استان فارس، جلسه با شورای اداری و برنامه ریزی و نشست خبری با خبرنگاران در عصر جمعه از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور است.

استاندار فارس از بهره برداری خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز با حضور رئیس جمهور در این سفر استانی خبر داد و گفت: افتتاح شبکه فاضلاب شهرستان آباده به صورت ویدئو کنفرانسی و به نمایش گذاشتن خط آب وارد شده از خلیج فارس، از دیگر برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان فارس است.

وی با بیان اینکه در این سفر استانی گزارش تامین آب ٢٧٠ روستا در یک سال گذشته، با همکاری بسیج و آبفا به رئیس جمهور داده می‌شود گفت: با قرارداد بسته شده با قرارگاه امام مجتبی(ع)، کار آبرسانی به ٧٠٠ روستای باقی مانده دچار بحران تنش آب از اول آبان آغاز می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه ٨۵ درصد از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان فارس اجرایی شده است خاطرنشان کرد: در دومین سفر رئیس جمهور به استان فارس، توافقنامه ۵۵٠ هزار میلیاردتومان سرمایه گذاری با اشتغال ٢٧ هزار نفر منعقد می‌شود.

ایمانیه از بهره برداری یکصد کیلومتر بزرگراه با حضور رئیس جمهور خبرداد و گفت: قطعاتی از بزرگراه شیراز، فسا، داراب، بندرعباس و قطعاتی از بزرگراه شیراز، جهرم، لار و قطعاتی از بزرگراه شیراز، کوار، فیروزآباد و عسلویه، با حضور رئیس جمهور بهره برداری می‌شود.

به گفته وی با توجه به دیدار هنرمندان با رئیس جمهور در حافظیه، پنجشنبه حافظیه تعطیل است و روز جمعه ٢١ مهر و روز شنبه ٢٢ مهر حافظیه به صورت رایگان پذیرای عموم مردم است.

وی از افتتاح ٦ قطعه آزادراه شیراز-اصفهان در سفر رئیس جمهور به استان فارس خبر داد و گفت: آزادراه شیراز-اصفهان ٨ قطعه است و از این ٨ قطعه ٦ قطعه در سفر قبلی رئیس جمهور به استان فارس مصوب شده بود.

وی افزود: مردم پس از پیمودن این ٦ قطعه وارد قطعه ٧ می‌شوند، این قطعه به طول ١٣ کیلومتر، به طور کامل آماده نیست و پس از ورود به این قطعه، عرض آن کمتر می‌شود که نیازمند توجه و مراقبت مردم است.

وی با بیان اینکه در گود گویم ترافیک شدیدی وجود دارد و برای کاهش ترافیک تدابیری اندیشه شده است گفت: برای کاهش ترافیک، مانند آزادراه تهران شمال، در بعضی از ساعات پلیس راهنمایی و رانندگی راه را یک طرفه می‌کند تا از ترافیک در گود گویم جلوگیری شود.

ایمانیه افزود: جاده‌ای که از غرب صدرا تا غرب گویم واقع شده است و امروز بهره برداری می‌شود نیز! نقش موثری در کاهش ترافیک در گود گویم دارد.

به گفته وی بر اساس گزارش وزارت راه، استان فارس با رفع بیش از ١٠٠ نقطه پر حادثه، بیش‌ترین رفع مشکل نقاط پر حادثه را در کل کشور دارد.

استاندار فارس با بیان اینکه ۵٠٠ نفر اپراتور در شیفت صبح و ۵٠٠ نفر اپراتور در شیفت عصر کار ثبت و پیگیری نامه‌های مردم را انجام می‌دهند گفت: مردم از طریق ارتباط با شماره تلفن ١١١ می‌توانند درخواست‌ها و پیشنهادات و انتقادات خود را به اپراتور منتقل کنند.

خبرنگار: محمد فروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار