فرماندار شهرستان بهارستان:

ادارات، گزارش عملکرد خود را به صورت هنرمندانه به مردم بیان کنند

بهارستان یک(پانا) - فرماندار بهارستان بر لزوم تبیین و اطلاع‌رسانی هنرمندانه گزارش عملکرد و خدمات ادارات و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ادارات، گزارش عملکرد خود را به صورت هنرمندانه به مردم بیان کنند

جلسه شورای اداری شهرستان بهارستان به ریاست عبدالله نوحی فرماندار بهارستان و با حضور روسای ادارات، اتحادیه ها، شهرک های صنعتی، اصحاب رسانه و... با تأکید بر لزوم تبیین و اطلاع رسانی هنرمندانه گزارش عملکرد و خدمات ادارات و تکریم ارباب رجوع برگزار شد.

در این نشست، عبدالله نوحی فرماندار شهرستان بهارستان ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در ایام عزاداری و پیاده روی اربعین حسینی(ع)، به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار با هیئت دولت اشاره کرد و گفت: اسم رمز همه ادارات باید کسب رضای الهی و کار برای مردم باشد و بر همه فعالیت‌ها و کارکردهای آنان سایه بیفکند.

نوحی با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری، برای هر اقدام مهم یک پیوست تبلیغاتی لازم است، اظهار داشت: همه ادارات باید در زمینه جهاد تبیین فعال بوده و گزارش عملکرد و خدمات خود را به صورت هنرمندانه و به نحو شایسته به اطلاع عموم مردم برسانند.

وی با اشاره به اینکه حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات باید در اولویت قرار بگیرد، زیرا ما هر آنچه داریم از مردم است و نباید از جایگاه بالا و متکبرانه با آنها سخن بگوییم.

نماینده عالی دولت در شهرستان‌بهارستان در ادامه سخنان خود، مسئولین را به پرهیز از مسائل حاشیه‌ای توصیه کرد و گفت: ناامید کردن مردم به هیچ وجه پذیرفته نیست و با توجه به، در پیش بودن مناسبتهای مختلف ملی و مذهبی باید با روشهای خلاقانه نسبت به ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین مردم اقدام گردد.

فرماندار بهارستان با تأکید بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام، یادآور شد: علاوه بر جذب اعتبارات ملی و استانی؛ از ظرفیت خیّرین نیز جهت به بهره برداری رساندن پروژه‌ها استفاده شود.

در پیش بودن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از دیگر موضوعاتی بود که فرماندار بهارستان با اشاره به آن، تصریح کرد: ادارات شهرستان باید در انتخابات پیش رو، بی‌طرفی مطلق را در دستور کار خود قرار بدهند و حتی شائبه طرفداری از یک شخص و یا جریان خاص از هیچ فرد یا نهادی پذیرفته نیست.

وی ادامه داد: باید با کار جهادی بین اقشار مختلف مردم امیدآفرینی کنیم و آنها این خدمات را به عینه مشاهده کنند که این امر یکی از راههای افزایش مشارکت مردم در انتخابات در دوره‌ای است که دشمن با تمام قوای خود به دنبال ایجاد یأس و ناامیدی در سطح جامعه است.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار