فرماندار شهرستان بهارستان:

امروز فصل جدیدی در توسعه سرانه ورزشی بهارستان رقم خورده است

بهارستان یک (پانا) - فرماندار شهرستان‌بهارستان طی بازدید از پروژه‌های طرح سردار سلیمانی، اقدامات انجام شده را فصل جدیدی در توسعه سرانه‌های ورزشی شهرستان خواند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امروز فصل جدیدی در توسعه سرانه ورزشی بهارستان رقم خورده است

عبدالله نوحی فرماندار شهرستان‌بهارستان در خلال بازدید از زمین‌های چمن مصنوعی مدارس خاطرنشان کرد: با توجه به آمار بالای دانش‌آموزی شهرستان‌ بهارستان و کمبود سرانه‌های ورزشی این شهرستان و همچنین لزوم شاداب‌سازی فضای مدارس یکی از برنامه‌های دولت مردمی و خدمتگزار در حوزه آموزش و پرورش توسعه سرانه‌های ورزشی است.

وی ادامه داد: در شهرستان‌بهارستان در قالب طرح شهید سلیمانی، ۱۰طرح را در قالب ۱۰ پروژه زمین چمن مصنوعی و زمین ورزشی ساحلی و همچنین سالن ورزشی آغاز کرده و آماده بهره‌برداری از این پروژه‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان‌بهارستان در ادامه با اشاره به اهمیت توجه به مبحث شاداب‌سازی محیط مدارس اذعان کرد: تقریباً تمامی این ۱۰طرح و پروژه به مرحله بهره برداری کامل رسیده است از این تعداد ۶ مجموعه ورزشی داریم در قالب چمن مصنوعی دو سالن ورزشی، یک سالن کشتی و یک سالن ورزشی توپ تور در شهر گلستان در کنار این‌ها یک مجموعه دیگر در قالب زمین فوتبال ساحلی و یک مجموعه ورزشی برای دختران و دانش‌آموزان در محوطه یکی از مدارس اجرایی شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان‌بهارستان اضافه کرد: این‌ها بخشی از موفقیت‌هایی است که در حوزه آموزش و پرورش در توسعه سرانه‌های ورزشی رقم خورده است.

وی تصریح کرد: تمامی این پروژه‌ها از سال گذشته آغاز شده و امروز با استعانت از خداوند متعال آماده بهره‌برداری در راستای ارائه خدمت به جوانان و دانش‌آموزان شهرستان‌ بهارستان است‌.

نوحی در ادامه افزود: کارکردها و تأثیرات ورزش در شادابی و نشاط عمومی و سهم‌ آن در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، همچنین اثرات عمیق آن در سلامت روح و روان آنها، موجب شده تا توسعه سرانه های ورزشی به یکی از ارکان مهم مدیریت شهری تبدیل شده است.

وی ضمن اشاره به نقش ورزش در سلامت جوانان جامعه خاطرنشان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای روی آوردن جوانان به ورزش و سرمایه‌گذاری در این رابطه ضمن بالا بردن نشاط جمعی شهروندان، پتانسیل بالای موجود در شهرستان بهارستان را برای ورود ورزشکاران به عرصه‌های ملی و بین المللی فراهم می کند و با توجه به علمی شدن و حرفه‌ای شدن ورزش، مسئولین باید بیشتر از گذشته در زمینه بسترسازی و مهیا کردن سخت‌افزار ورزشی برای ورزشکاران و علاقمندان گام بردارند.

فرماندار شهرستان شور و عاشورایی در آخر ابراز کرد: انشاالله به حول قوه الهی در شروع سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان ما از این فضا‌های جدید به شادکامی استفاده کنند.

خبرنگار: رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار