رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد:

اجرای طرح سپهر دانش‌ و معرفت، در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی شهرستان‌های استان تهران

بهارستان یک (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان، از اجرای طرح‌ سپهر دانش‌ و معرفت در سطح این استان، با هدف آموزش و ارتقای توانمندی‌های منابع انسانی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی، خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح سپهر دانش‌ و معرفت، در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی  شهرستان‌های استان تهران

طرح سپهر دانش‌ و معرفت با حضور مربیان امور تربیتی و معاونین پرورشی مدارس مناطق بهارستان یک، بهارستان دو و رباط کریم به میزبانی ناحیه یک بهارستان در کانون شهید مطهری این ناحیه برگزار شد.

اشرف قمری، رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در خلال برگزاری دوره سپهر دانش و معرفت در خصوص نقش معاونان پرورشی در اجرای پروژه مهر عنوان کرد: معاونان پرورشی در فضاسازی مدارس برای برگزاری پروژه مهر نقشی اساسی را ایفا می‌کنند و همواره در کنار مدیران مدارس به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

وی در ادامه ضمن اشاره به رویکردهای دوره پسا‌کرونا اظهار کرد: در دوران پسا‌کرونا شاهد رویکردهای پرورشی مهمی از جمله برگزاری دوره‌های هنر و خلاقیت، راه مربی و هنر‌های نمایشی در سه سطح منطقه، استان و کشور بوده‌ایم؛ که تغییرات مهمی را در زندگی روزمره دانش‌آموزان و معلمان پرورشی ایجاد کرده‌اند.

قمری در ادامه سخنان خود در خصوص هدف برگزاری دوره‌های سپهر دانش و معرفت تشریح کرد: هدف از برگزاری این طرح‌ها آموزش و ارتقای توانمندی‌های منابع انسانی در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی می‌باشد؛ در ابتدا جهت برگزاری این طرح نیازسنجی لازم توسط کارشناسان مناطق انجام گرفته و سپس به برگزاری این دوره‌ها پرداخته‌ایم.

رییس اداره امور تربیتی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در ادامه مباحث مطروحه در این طرح را مخاطب شناسی و روش‌های مهارت‌های ارتباطی، چالش‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر نسل نوجوان، مهارت‌های برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و اعتقادی، شناخت و تحلیل و مدیریت مصارف فرهنگی کودکان و نوجوانان در عصر حاضر، شیوه‌ها و روش‌های جذب کودکان و نوجوانان به نماز و انس با قرآن، آشنایی با بازی‌های پرورشی و فعالیت‌های اردویی عنوان کرد.

خبرنگار دانش آموز: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار