رابط نمایندگی ولی فقیه در موسسه نوین سازان:

مسئولین باید بدون هیچ چشم داشتی، خدمتگزاران مردم باشند

بهارستان یک (پانا)- رابط نمایندگی ولی فقیه در موسسه نوین سازان، مسئولین را خدمتگزاران مردم دانست و خاطرنشان کرد، مسئولین باید بدون هیچ چشم‌داشتی به مردم کمک کنند.

کد مطلب: ۱۴۰۳۰۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مسئولین باید بدون هیچ چشم داشتی، خدمتگزاران مردم باشند

رزمایش مهربانی طرح محرومیت زدایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص)، با هدف توزیع بسته‌های آموزشی، در کانون شهید مطهری ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

سید اسماعیل گودرزی، رابط نمایندگی ولی فقیه در موسسه نوین سازان، ضمن اشاره به نقش مسئولین در جامعه اشاره کرد: مسئولین در جامعه اسلامی خدمتگزاران مردم هستند و باید در تمام مراحل بدون هیچ گونه چشم داشتی به مردم منطقه خود خدمت کنند تا مردمان کشورمان دچار کمبود نباشند.

وی در خصوص نحوه رفتار مسئولین اظهار کرد: اگر شما به عنوان مسئولی در نهاد‌های مختلف اعم از: آموزش و پرورش، فرمانداری و... انتخاب می‌شوید، نباید از مردم و سایر همکاران خود توقع داشته باشید به شما خدمات ارزنده‌تری ارائه دهند؛ طبق فرمایشات رسول اکرم (ص)، سرور قوم خدمتگزارترین آنها است، بنابراین یک مسئول نباید خود را برتر بداند و انتظارات بیهوده‌ای داشته باشد.

گودرزی در ادامه ضمن اشاره به نقش دین اسلام شرح داد: اگر بخواهیم به سوی جامعه اسلامی حرکت کنیم، باید در مورد رفتار‌های خود تجدید نظر کنیم؛ ابتدا خود را اصلاح کنیم و سپس به اصلاح دیگران بپردازیم. وقتی که امام زمان (عج) ظهور می‌کند مخالفان زیادی خواهد داشت و این به دلیل فساد اخلاقی آنها است که از ترس افشا شدن کارهای خود به مقابله با مهدی موعود می‌پردازند.

وی در خصوص فعالیت‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) عنوان کرد: قرارگاه خاتم‌الانبیا در محدوده ۷۰ کیلومتری خود به ارائه خدمات فرهنگی، جهادی و محرومیت زدایی می‌پردازد؛ و همچنین خرسندیم که اعلام کنیم تا ۳ ماه آینده ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در شهرستان بهارستان افتتاح خواهد شد که ۴ مدرسه در بخش گلستان و ۶ مدرسه در بخش بوستان قرار دارند. امیدواریم دانش‌آموزان شهرستان‌بهارستان قدردان زحمات معلمان و مسئولین پرتلاش خود باشند.

خبرنگار: رضا نیک‌جوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار