رییس سازمان نوسازی مدارس کل کشور:

مدارس با استانداردهای روز جهانی طراحی و ساخته می‌شوند

رکورد کم‌نظیر بهارستان در حوزه احداث مدرسه در سطح کشور

بهارستان یک (پانا) - رئیس سازمان نوسازی مدارس کل کشور، احداث همزمان 10 مدرسه 15 کلاسه مصوب سفر ریاست جمهوری در شهرستان بهارستان را رکوردی کم نظیر در سطح کشور دانست.

کد مطلب: ۱۴۰۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس با  استانداردهای روز جهانی طراحی و ساخته می‌شوند

حمیدرضا خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کل کشور به همراه عبدالله‌نوحی فرماندار و عباس‌زارع، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران از روند احداث 10مدرسه 15کلاسه در شهرستان‌بهارستان که از مصوبات سفر رئیس جمهور است، بازدید کردند.

در این بازدید خانمحمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور ضمن بررسی روند تکمیل این مدارس، بر بهره‌برداری از آنها تا آغاز سال تحصیلی جدید تأکید کرد. همچنین عبدالله نوحی فرماندار شهرستان‌بهارستان نیز با بیان اینکه از آغاز خشت‌گذاری این مدارس با حضور استاندار تهران کمتر از چهار ماه می گذرد، یادآور شد؛ مجموعه ادارات شهرستان جهت تکمیل این مدارس تا آغاز سال تحصیلی جدید کمر همت بسته اند و علاوه بر تکمیل مدرسه، انشعابات آن نیز همزمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

خانمحمدی یکی از دلایل تکمیل سریع این مدارس را استفاده از سازه‌های بتنی پیش ساخته عنوان کرد و گفت: این مدارس با استفاده از استانداردهای روز جهانی و با کیفیت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شوند که علاوه بر استحکام بالا نسبت به سایر ساختمان‌ها و سبک‌بودن آنها، هزینه های اجرا نیز به مبلغ چشمگیری کاهش می یابد.

در پایان، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه احداث همزمان 10 مدرسه در یک شهرستان و در کمتر از 4 ماه رکوردی کم نظیر در سطح کشور است، اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مدارس بخش عظیمی از کمبود فضاهای آموزشی در سطح شهرستان مرتفع خواهد شد.

گفتنی است علاوه بر احداث 10 مدرسه مصوب سفر ریاست محترم جمهوری، همزمان، 6 مدرسه خیرساز نیز در سطح شهرستان در حال احداث است که آن مدارس نیز بزودی به سرانه های آموزشی شهرستان افزوده خواهند شد.

خبرنگار : رضا نیکجوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار