رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش البرزخبرداد:

بهبود روند فعالیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی

کرج( پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری نشست هماهنگی سرویس حمل و نقل دانش آموزی استان البرز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز و مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز و دیگر اعضای ستاد استان البرزخبر داد.

کد مطلب: ۱۴۰۲۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
بهبود روند فعالیت سرویس های حمل و نقل دانش آموزی

اسماعیل یاری شیر مرد رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرزگفت: هر ساله حدود ۱۵ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می‌شود که در صورت تقاضای والدین می‌توانند جهت تسهیل در تردد از سرویس مدارس بر اساس نرخ مصوب اعلامی اقدام کنند.

وی هزینه پایه سرویس دانش آموزی را ۸۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به اسناد بالادستی، خودروهای مجاز به ارائه سرویس هستند که نسبت به دریافت مجوز از سازمان حمل و نقل شهری و در قالب شرکت‌های پیمانکاری حمل و نقل مجاز که توسط شهرداری به آموزش و پرورش معرفی شده‌اند، اقدام نمایند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان استان ادامه داد: تمامی مدارس دولتی و غیردولتی در تمامی مقاطع تحصیلی که دانش آموز متقاضی استفاده از سرویس حمل و نقل را دارا هستند، می‌بایست از طریق شرکت‌های مجاز معرفی شده و نسبت به عقد قرارداد اقدام نمایند و از ورود خودروهای متفرقه و بدون مجوز و برچسب به ناوگان سرویس حمل و نقل خودداری نمایند.

یاری شیرمرد در پایان یادآوری کرد: در راستای سرویس دهی رایگان به دانش‌آموزان استثنایی، پیگیری‌های لازم صورت گرفته و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

خبرنگار : الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار