مدیر آموزش و پرورش نیشابور:

سرویس مدارس جزئی از فرآیند تعلیم و تربیت و پروژه مهر به شمار می‌رود

نیشابور (پانا) - مدیر آموزش و پرورش نیشابور عنوان کرد سرویس مدارس جزئی از فرآیند تعلیم و تربیت و پروژه مهر به شمار می‌رود.

کد مطلب: ۱۴۰۳۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
سرویس مدارس جزئی از فرآیند تعلیم و تربیت و پروژه مهر به شمار می‌رود

جلسه توجیهی و کارگاهی رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی شهرستان نیشابور با همت معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش نیشابور و همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر این شهرستان، پلیس راهور و اعضای کارگروه ماده ۱۸ در محل سالن تربیت کانون مهر تابان برگزار شد.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جمع رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی، نمایندگان اولیای دانش آموزان شهرستان و مدیرعاملان شرکت های سرویس دانش آموزی با تسلیت دهه آخر ماه صفر گفت: رانندگان سرویس‌های دانش‌آموزی در حوزه تعلیم و تربیت بسیار نقش آفرین هستند.

سید مهدی قاضی با تقدیر از اعضای کارگروه ماده ۱۸ به جهت کمک در امر خطیر سرویس دهی به دانش آموزان، افزود: موضوع سرویس مدارس جزئی از فرایند تعلیم و تربیت و پروژه مهر به شمار می‌رود که در ارکان مختلف تعلیم و تربیت اثرگذار است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش از در منزل آغاز می‌شود و در واقع برخی از آموزش‌ها و شکل‌گیری فرایندها در خارج از کلاس درس صورت می‌گیرد که سرویس مدارس جزئی از ابعاد اصلی این فرایند است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور خاطرنشان کرد: دانش آموز از منزل به عنوان یک رکن تعلیم و تربیت تا مدرسه به عنوان رکن دیگر همراه شماست و شما از نگاه دانش آموزان یک معلم هستید که نقش الگویی تان توسط آنها پذیرفته شده است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور اضافه کرد: رانندگان باید مسائل تربیتی را در مسیر سرویس دهی رعایت کرده و از مسائل ضد تربیتی دوری کنند، امانت‌دار خانواده‌ها باشند و آسیب‌های موجود را به حداقل برسانند.

قاضی اظهار کرد: ابعاد نظارتی سرویس ها توسط ناظران سازمان حمل و نقل، آموزش و پرورش و اعضای کارگروه ماده ۱۸ باید بیشتر و رانندگان مورد تایید که در امر سرویس دهی موفق بوده اند باید مورد تجلیل قرار گیرند.

وی گفت: شما به عنوان جزئی از آموزش و پرورش باید تلاش کنید در انجام وظایف محوله بهترین اتفاقات ممکن را رقم بزنید.

در این جلسه ریاست سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیشابور و معاون پلیس راهور شهرستان نیز به تشریح قوانین و مقررات مورد نیاز رانندگان پرداخته و توضیحات کاملی در مورد چگونگی سرویس دهی درست دانش آموزان پرداخته و در پایان از مدیرعاملان شرکت‌های سرویس دانش‌آموزی و اعضای کارگروه ماده ۱۸ تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار