در جلسه روسای انجمن اولیا و مربیان منطقه ۸ تهران بررسی شد

چگونگی تاثیر نقش اولیا در تحقق اهداف تعلیم وتربیت

تهران (پانا) - در نشست انجمن اولیا و مربیان منطقه ۸ تهران ضمن اشاره به اینکه برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت علاوه بر دستگاه آموزش و پرورش پدران و مادران نیز مسئولیت مشترک دارند؛ چگونگی تاثیر نقش اولیا در تحقق اهداف تعلیم وتربیت بررسی شد.

کد مطلب: ۱۴۰۳۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد
چگونگی تاثیر نقش  اولیا در تحقق اهداف تعلیم وتربیت

جلسه روسای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش منطقه ۸ با حضور علی آمره، مدیر آموزش و پرورش منطقه، علیرضا اوجاقی، کارشناس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران، اعضای شورای مرکزی انجمن اولیا و مربیان اداره کل، رئوف سعید، سخنران همایش، کارشناس مسئول و کارشناس اولیا و مربیان منطقه در سالن شهید آوینی برگزار شد.

در ابتدای جلسه علی آمره ضمن عرض خوش آمد گویی به اولیا اظهار کرد: انجمن اولیا و مربیان بهترین رکن مدرسه در پیشبرد اهداف تعیین شده است و برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت علاوه بر دستگاه آموزش و پرورش اولیا نیز مسئولیت مشترک دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش برای انجام رسالت خود نیازمند همکاری و همیاری خانواده است تا بتواند بدون محدود کردن وسعت وظایف، نقش خطیر خود را در تربیت نسل آینده ایفا کند. نقش اولیا و مربیان، اساسی و حیاتی است و باید با تعامل با کادر مدرسه در این خصوص دقت نظر باشد.

در ادامه اوجاقی کارشناس انجمن اولیا و مربیان شهر تهران گفت: روسای انجمن، نماینده اولیا در مدارس هستند و اولیا، دانش آموز و مدرسه یک مثلث هستند.

وی تاکید کرد: باید در کنار هم قدم های مثبتی برداریم و فکرهای برتر را کنار هم بگذاریم تا به آرامش و پیشرفت دانش آموزان کمک کنیم.

سپس رئوف سعید به ارائه مطالبی در خصوص ارتباط، اعتماد به نفس، مهارت‌های ارتباطی و راهکارهای اثرگذار و مثبت والدین در موضوع تربیت پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار