معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

نقش موثر دانش‌آموز خبرنگاران پانا در افزایش آگاهی مردم

بهارستان یک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، فعالیت دانش‌آموز خبرنگاران پانا در ایام اوقات فراغت تابستان را بسیار درخشان توصیف کرد و اخبار آنان را موجب افزایش آگاهی مردم نسبت به فعالیت‌های انجام شده در ناحیه یک بهارستان برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۹۸۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر دانش‌آموز خبرنگاران پانا در افزایش آگاهی مردم

کارگاه آموزشی دانش‌آموز خبرنگاران پانا ناحیه یک بهارستان با حضور مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، رضا نیک‌جوی رابط خبری پانا آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در سالن شهید درهم پور، برگزار شد.

مجتبی نقی‌زاده معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه یک بهارستان اذغان کرد: تحصیل مهم‌ترین مسیری است که همراه با خبرنگاری در خبرگزاری پانا برای راه‌ یابی به قلّه موفقیت دانش‌آموزان وجود دارد. اگر دانش‌آموزی همراه با خبرنگاری در خبرگزاری پانا، یک محصل خوب باشد، توانایی نگارش یک خبر خوب را نیز خواهد داشت؛ زیرا تحصیل، ذهنی فعال را برای دانش‌آموزان به ارمغان می‌آورد.

وی در ادامه اعلام کرد: یک محصل، از دیدگاه متناسب نسبت به مسائل، فن بیان و تفسیری خوب برخوردار است که موجبان خلق یک خبر باکیفیت را فراهم می‌کنند.

رضا نیک‌جوی رابط خبری پانا آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان نیز در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت نکات ریز در عکاسی خاطرنشان کرد: یک خبرنگار ماهر به تمامی جنبه‌ها دقت کافی خواهد داشت. یکی از مواردی که اهمیت خاصی در بهتر شدن و افزایش کیفیت خبری دارد، تصویری است که برای آن خبر استفاده می‌شود که باید گویا باشد و در عین حال باید از نمایش اجزای اضافی در تصویر خودداری کرد.

رابط پانا ناحیه یک بهارستان عکس را ویترین خبر دانسته و ادامه داد: در جذب خواننده برای خبرهای منتشر شده، عکس عامل بسیار مهمی است که خواننده خبر را می‌تواند به سمت خبر شما جذب کند یا او را از خبر شما دور کند. خبرنگاران باید با توجه به رعایت نکات منحصر به فرد در آداب اداری مانند یک دیپلمات تمام اجزای تصویر را مورد بررسی قرار دهند.

خبرنگار دانش‌آموز: صبا فخام

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار