‌مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در پیامی به‌مناسبت هفته معلم خبر داد؛

آغاز به‌کار قرارگاه ویژه تامین مسکن فرهنگیان و ساخت مسکن ارزان‌قیمت‌

جذب فرزندان نخبه فرهنگیان با جدیت دنبال می‌‌شود

تهران (پانا) - محسن احمدی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان به‌مناسبت هفته معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به‌کار قرارگاه ویژه تامین مسکن فرهنگیان و ساخت مسکن ارزان‌قیمت‌

متن پیام محسن احمدی به شرح زیر است:

«دوازدهم اردیبهشت، روز گرامیداشت یاد و خاطره فیلسوف متعهد و معلم شهید‌مرتضی مطهری، روز ستایش علم و دانایی و فرصتی مغتنم برای تکریم و سپاسگزاری از پرچم‌داران ساحت اندیشه و خردمندی و تحول، معلمان عزیز ایران اسلامی است که با مجاهدت عالمانه و تلاش خستگی‌ناپذیر و متعهدانه، به خلق زیباترین ارزش‌ها که همانا تعلیم و تربیت انسان است، همت می‌گمارند.

بی‌شک دستاوردها، موفقیت‌ها و بالندگی نهاد علم و درخشش ایران ما در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی مرهون سخت‌کوشی، بصیرت، جهد و عشق‌ورزی انسان‌هایی است که همچون شمعی می‌سوزند و به فرزندان ایران، نور و روشنایی از جنس علم و ایمان می‌بخشند و حقیقتا باید قدردان معلمانی باشیم که اندیشیدن را به ما آموختند.

ما به‌عنوان خادمان این قشر فهیم و فرهیخته در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و تاکیدات وزیر محترم و ریاست هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان بر لزوم توجه به منزلت، معیشت و خلق ثروت برای قشر فرهیخته فرهنگیان و به عنوان بزرگترین نهاد اقتصادی متعلق به معلمان، تلاش می‌کنیم با سودآوری، ثروت‌آفرینی و ارائه خدمات شایسته به معلمان، نقش خود را در زمینه قدرشناسی، تکریم، بهبود رفاه و ایجاد روحیه نشاط در این قشر فرهیخته به درستی ایفا کنیم.

از این رو به لطف حضرت باری‌تعالی، با اقدامات انجام شده طی چند ماه گذشته و برنامه‌‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت که برای ادامه مسیر تعریف و پیش‌بینی شده است، چشم‌انداز روشنی فراروی این مجموعه اقتصادی عظیم قرار دارد.

اولویت‌های اصلی ما در صندوق، تعیین تکلیف شرکت‌های کم‌بازده یا زیان‌ده، بیشینه‌سازی سودآوری هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه، ورود به حوزه‌های زودبازده، شفافیت حداکثری و نظارت هوشمند، ورود شرکت‌ها به بازار بورس، احیای بانک سرمایه، ارتقای بهره‌وری و گسترش تعامل با فرهنگیان بر مبنای تکریم و احترام به ایشان می‌باشد.

در راستای شتاب‌بخشیدن به روند خدمت‌رسانی و خدمت‌دهی به فرهنگیان عزیز، نهضت ساخت مسکن ارزان قیمت آغاز شده و قرارگاه ویژه تامین مسکن فرهنگیان شروع به کار کرده است. بهره‌مندی از فناوری‌های نوین و اقتصاد دانش‌بنیان و تقویت هم‌افزایی در مجموعه صندوق، که تولید نخستین راکتور تولید متانول را درپی داشته است، و نیز جذب فرزندان نخبه فرهنگیان با جدیت دنبال می‌گردد. در پایان، ضمن تبریک روز و هفته معلم به سنگربانان علم و اندیشه، تاکید می‌نماییم که ما خود را امانت‌دار و حافظ منافع و امول فرهنگیان عزیز می‌دانیم و معتقدیم که صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان یک ابرصندوق چند‌وجهی که به سه قشر شریف و ارزشمند فرهنگیان، بازنشستگان و کارگران شریف خدمت‌رسانی می‌نماید، در سال جهش تولید با مشارکت مردم از پتانسیل لازم برای نقش‌آفرینی در اقتصاد کشور برخوردار است و باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای جلب رضایت ذی‌نفعان بهره گیرد. ان‌شاءالله.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار