رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی:

دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ثابت کردند که خواستن توانستن است

مشهد(پانا) - رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنایی استان خراسان رضوی گفت دانش‌آموزان با نیازهای ویژه همواره ثابت کردند که خواستن توانستن است و می‌توانند با جدیت و تلاش خود در عرصه‌های ورزشی و فرهنگی ایفای نقش کنند .

کد مطلب: ۱۳۹۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان با نیازهای ویژه ثابت کردند که خواستن توانستن است

جواد روحانی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: در رشته فوتسال که در سالن های ورزشی پوریای ولی و شهدای اموزش و پرورش شیراز برگزار شد در دسته یک این مسابقات، تیم های خراسان رضوی و هرمزگان به فینال رسیدند که دو‌تیم در وقت قانونی با نتیجه دو بر دو مساوی شدند و در ضربات پنالتی تیم فوتسال هرمزگان با نتیجه ۵ بر ۴ بر تیم خراسان رضوی غلبه کرد و تیم فوتسال خراسان رضوی به مقام دوم دست یافت.

وی افزود:در رقابت های دو و میدانی پسران دانش آموز با نیازهای ویژه کشور که در ماده های مختلف در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد در ماده ۱۰۰ متر، "حیدر بهلولی" و درماده ۴۰۰ متر، سید محسن حسنی از خراسان رضوی نیز به مدال برنز رسیدند.

وی گفت: در ماده ۲۰ متر دانش آموزان سندرمی، امیررضا جمشیدی از خراسان رضوی، مقام اول را کسب نمود و در پرش طول محمدرضا روستایی از خراسان رضوی حائز مقام دوم شد.

وی ضمن عرض تبریک این موفقیت به دانش آموزان گفت دانش آموزان غیور و مستعد همواره در عرصه های ورزشی و فرهنگی ، نقش موثر و والایی داشته و دارند و خبر مسرت بخش موفقیت دانش آموزانمان در کسب مقام کشوری سبب افتخار و مباهات خانواده بزرگ آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی است.

جواد روحانی بیان داشت:اینجانب به عنوان معلم این دانش‌آموزان عزیز که امروز مسئولیت خطیر اداره آموزش و پرورش استثنایی را عهده دار هستم وظیفه خود می‌دانم که از تلاش‌ها و ایثارگری‌های مربیان و سرپرستان تشکر و قدردانی نمایم. بی‌گمان موفقیت‌های اخیر دانش‌آموزان عزیز مدارس استثنایی و توفیقات روز افزون این عزیزان در مسابقات ورزشی و فرهنگی محصول تلاش‌های سختگی‌ناپذیر مربیان و سرپرستان در فضای تعلیم و تربیت است.

دانش آموز خبرنگار:حسناداریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار