دبیر رویداد فرهنگی ادبیات داستانی بلقیس:

۴۲۵ اثر در هفتمین جشنواره ملی داستان‌ کوتاه بلقیس رقابت کردند

اسفراین(پانا)- دبیر هفتمین جشنواره‌ ملی داستان‌ کوتاه بلقیس گفت ۴۲۵ اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس ارسال شده است.

کد مطلب: ۱۳۸۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
۴۲۵ اثر در هفتمین جشنواره ملی داستان‌ کوتاه بلقیس رقابت کردند

دبیر هفتمین جشنواره‌ ملی داستان‌ کوتاه بلقیس ارسال ۴۲۵ اثر از هنرمندان سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس خبر داد و افزود: این آثار در ۳ بخش کشوری، استانی و نوقلم و با موضوعات شعار سال، ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، سبک زندگی ایرانی اسلامی و آزاد نگاشته شده اند و در ۲ مرحله مورد قضاوت و ارزیابی قرار گرفته اند‌.

علی شیرازی با اشاره به اینکه در مجموع ۲۰۹ نویسنده در این رخداد فرهنگی شرکت نموده و با هم به رقابت پرداخته اند، خاطر نشان کرد: از این میان، ۳۲۳ داستان کوتاه محصول قلم نویسندگانی از ۲۱ استان کشور است و ۱۰۲ اثر دیگر هم مربوط به نویسندگان بومی استان و کودکان و نوجوانان نوقلم است.

وی برپایی کارگاه داستان نویسی توسط ۲ تن از داوران مرحله نهایی در منطقه نمونه ملی گردشگری و روستای تاریخی روئین و هم‌چنین بازدید هنرمندان از شهر تاریخی بلقیس دومین میراث خشتی گلی ایران را از دیگر برنامه های جنبی این جشنواره برشمرد.

به گفته وی، آئین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی داستان کوتاه بلقیس به همراه تجلیل از برگزیدگان این رویداد فرهنگی، شنبه ۲۴ تیر با حضور نویسندگان استانی و سایر استان ها و نیز تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی، هنری نسیم اسفراین برگزار شد.

خبرنگار: مهسا گل‌محمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار